Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 1 august 2017

Cladirile din Toronto, fie ele de firme sau rezidentiale, au toate la intrare cate un landscape, adica un fel de vaze cu flori, doar ca afara. De la aranjamente din astea fistichii pana la doar un firisor de feriga, administratiile platesc bani grei sa le gateasca pe vara asa. Pe panselute din astea se duc banii mei de intretinere. Dar, zice Bobi, ca sa justifice cheltuiala, asa cica ni se ridica pe piata si pretul la apartament.

Acesta de sus e cercul in jurul caruia ma invart eu zilnic s-o adorm pe Catişca, atunci cand in casa nu reusesc nici cu Modern Talking (cantecele ei de leagan preferate). De la mine de la balcon se vede intreg 😎
Alte cateva de prin prejur. Acum de cand ma plimb toata ziua, am timp sa miros si trandafirii, cum se zice. Eu cu trandafirii si Cati cu frunzele din copaci care nu stiu ce crede ea ca sunt pentru ca uneori o fac sa rada, alteori sa planga, dar de cele mai multe ori isi plimba privirea pe ele ca eu picioarele pe dalele strazii. Fara sa si-o desprinda.

Un comentariu: