Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 5 august 2017

Catiuşa face acus trei luni si trece, prin urmare, la urmatoarea marime de haine. Trebuie sa-i cumpar altele adica, nu pentru ca face trei luni si urmatoarea marime incepe la trei luni, ci pentru ca nu-i mai vin cele pe care le are. Doar ca acum eu nu mai sunt atat de mobila, dar nici dornica sa-mi pierd vremea prin magazine.  Desi am vreme de pierdut ca nu fac nimic in casa, mai bine ma duc cu ea doua ore in parc sa ne uitam la frunze decat s-o agit pe la mall. Mai ales de cand am gasit o solutie sa nu mai fac nici cumparturile, pe langa ca nu fac nici mancare, nici curat si nicio alta treaba din asta cu care n-am eu nicio treaba. E bine ca am inceput, ce nu mai e chiar asa de bine, cred, e ca nu ma mai opresc. Bine ca-s singura acasa si nu vede nimeni de cate ori ma viziteaza postasul 😊.


Un magazin care are haine faine pentru bebelusi, la un pret foarte bun, este Old Navy. Nici la Walmart sau Winners nu-s atat de ieftine. De cand mi-am facut cont pe site-ul lor, bag la cos fara numar. Ei au mereu tot felul de promotii online, de-am ajuns sa cumpar body-uri pentru bebe si cu $3. Din bumbac, nu cacaturi din plastic sau mai stiu eu ce materiale din astea odioase. Cu sau fara taxe, habar n-am ca la preturi din astea chiar nu ma mai uit. De exemplu, pe maldarul asta de haine am dat $80. Unele dintre ele nici nu-i vin (riscurile shoppingului online), dar la cat au costat, nici nu mai conteaza. Oricum pot sa le trimit inapoi daca tot vreau sa-mi bat capul. Alta treaba care imi convine la astia e ca nu platesc livrarea pentru cumparaturile peste $50. Zice acolo ca pachetele ajung in 7-8 zile parca, dar mie mi-au venit intotdeauna a doua zi.


Nici macar nu trebuie sa fiu acasa cand trece postasul pe la mine. Cand nu-s acasa sau n-am chef sa deschid, imi “azvarle” hainele in fata usii.

Fotomodela mea in toaleta noua

2 comentarii:

  1. Asa si eu faceam cumparaturi pentru ca nu vroiam sa-l plimb prin magazine. Mie mi-a placut si Carters Oshkosh si ce e fain la ei este ca poti sa le returnezi la magazin. Am comandat eu o data o groaza de hainute, nici una marimea lui. Eu am fost de vina. Le-am returnat pe toate la magazin si am luat marimea buna. Fara nici o problema. Este ceva acvariu fain in Toronto? Ca avem musafiri din Ro, dar la Niagara au fost deja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, e Ripley's Aquarium, foarte fain, am fost si noi acolo. E lângă CN Tower pe care dacă nu l-ați vizitat, poate fi o ocazie buna. Si mai poate fi o ocazie sa treceti si pe la noi daca aveți timp 😋

      Ștergere