Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 15 iulie 2017

Ma gandeam sa fac o lista cu produsele pe care le folosesc eu pentru ingrijirea bebelusului, daca nu pentru a-i folosi acesta lista cuiva, macar sa ma dau mare ca ma pricep in conditiile in care acum cateva luni, cand am intrat prima data intr-un magazin de copii, sa cumpar cele necesare pentru nascare, ma uitam pe rafturile alea ca vitelul pe gaura cheii. Produsele pe care le voi pune pe lista nu sunt neaparat cele mai bune de pe piata, dar cu siguranta ii merg bine copilului meu intratat incat sa nu am nicio nevoie in a le schimba. Inainte de a incropi lista, imi va lua ceva timp ca trebuie sa le fac si poze, mi-am amintit, in contextul acesta, de discutia pe care am avut-o aici pe blog despre cei mai buni pampersi. Tin minte ca aproape in unanimitate s-a votat cu Pampers atunci. Atunci Pampers sa fie!!! Colegii lui Bobi il sfatuisera sa se duca sa ia pampersi de la Costco pentru ca sunt cantitate mai mare (foarte important) la un pret mai bun (si mai important) decat au Shoppers sau Toys R'Us. Pentru cei care nu stiu, Costco este un magazin de tip en gros. Noi credeam ca si la Costco au Pampers si Huggies, doar ca mai multi si mai ieftini. Costco insa nu are decat acesti Supreme, vanduti sub marca magazinlui, Kirkland. Iar pretul nu e deloc cu mult mai mic decat sunt ceilalti, cu brand, in alte magazine. Am fost foarte dezamaginiti cand am vazut, doar ca am luat totusi o cutie atunci, pe care am si inceput s-o folosim, alaturi de wipe-sii vanduti sub aceeasi marca. Bebe era foarte happy cu ei, avand in vedere ca nu avea nicio jena sa foloseasca si cate 20 pe zi. Iar curuletul ei era curat si fin ca coconul de matase. Mie insa imi statea pe creier ca nu-mi tratez copilul cu cei mai frumosi si cei mai destepti pampersi de pe piata, adica Pampers, si m-am dus si i-am luat. Surpriza!!! In aceeasi zi, daca nu chiar de la prima folosire, bebe a inceput sa se irite si sa i se faca curuletul rosu ca de maimuta ce-i. Am continuat inca ceva vreme, dar iritatia, sau cum i se zice in engleza, diaper rash, desi tratata cu crema buna cu oxid de zinc, se agrava. Am revenit la Kirkland si, ca prin minune va zic, iritatia a inceput sa dispara vazand cu ochii. Prin urmare, acum folosesc doar acesti "no name" (desi am inteles ca ar fi facuti de Huggies) si nu i-as mai schimba pentru toti Pampersii din lume, nici sa mi-i dai gratis. Pentru ca acum, ca te uiti la făţuca ei sau la curulet, e la fel de frumoasa pe ambele feţe.
Primul lucru care nu mi-a placut la Pampers a fost mirosul. Asa miroseau a talc de imi intorceau stomacul pe dos asa cum un pampers folosit nu mi l-a intors niciodata. Kirkland nu au miros deloc, capata ceva doar atunci cand se umplu :). Prin urmare, sunt bune sfaturile catre "mamici", ca si eu m-am luat dupa ele si asta intentionez si eu sa fac cu lista mea, sa dau sfaturi, dar, tratati-le deci cu precautie, ca nu intotdeauna sunt si cele mai bune pentru voi.

3 comentarii:

  1. asta asa e, fiecare recomanda produsele care au fost ok pentru propriul copil, ma bucur ca ati gasit cele potrivite pentru voi

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi pampers au fost cele care au mers la toti 3 . Huggies au facut rash la Bella . Plus calitatea e slaba . Mi se rupeau cand ii imbracau ( le-am incercat a doua oara cand i-am pus dupa un an pull- ups )

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi.la costco se vinde si Huggies. Si e cel mai bun preț in comparatie cu alte.magazine. Huggies au tipuri diferite insa anume astea de la costco sunt de o calitate mai buna. Eu tot am folosit diapers kirkland si au fost foarte bune.

    RăspundețiȘtergere