Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 11 iulie 2017

Le cer scuze celor care intra regulat pe blog si nu gasesc nimic nou, nu scuze ca n-am timp sa scriu, ci scuze ca nu am lasat un cuvant ca n-am vreme sa scriu si sa nu mai intre degeaba. Dar nu-i chiar un bai, nu moare nimeni daca nu stie de mine, si-apoi sa dai un clic, doua, in gol pe zi nu-i asa mare lucru. Nu imi propun sa inchid blogul, nu inca, dar acum sunt foarte ocupata ca ma marit. Nu, nu e nicio gluma. Ma marit la City Hall. Atata am vrut sa zic, nu de alta, dar atunci cand voi reveni sa ma recunoasteti, ca voi avea alt nume. V-am pupat! 😇

10 comentarii:

  1. Hehe... numa vesti bune ai anul asta. Ati asteptat domnisoara de onoare, de aia nu v-ati grabit. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, domnișorica noastră de onoare, mânca-o-ar mama pe ea s-o mănânce...Nu ne-am grăbit. Ne-a luat 14 ani sa intram si noi in rândul lumii :))

      Ștergere
  2. OMG ... te faci "fata de casa" :)) Vrem poze :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreti pozne. Era bine dacă ma măritam pana anul trecut ca eram si eu mai slăbuță, acum nu stiu dacă o sa încap in poze 😎

      Ștergere
  3. Felicitari! si casa de piatra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te mariti la City Hall si atat? Fara un party ceva? Venim si noi sa va pupam? Cand e mai exact fericitul eveniment?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, multumesc.

    Vera, nu e nunta din aia cu lautari, strigari si cuscri de cumatru mare. E o simpla formalitate care sa zicem a devenit mai necesara de cand o avem pe Cati. O sa ne vina si ceva rude din Romania si cam atat. Voi puteti veni sa ne pupati daca vreti. E de azi intr-o luna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehe... felicitari si casa de beton :) . Si zi merci ca nu esti in QC, ca legal n-ai voie sa-ti schimbi numele de fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ONtario sunt 3 optiuni: 1. il pastrezi pe al tau, 2. il "asumi" pe al celuilalt (fie al femeii, fie al barbatului, adica si barbatul poate lua numele femeii); in cazul asumarii, schimbarea numelui nu este recunoscuta legal; 3. iti schimbi efectiv numele, de asemenea femeia il poate lua pe al barbatului sau invers; in cazul acesta din urma schimbarea este recunosscuta legal.

      Ștergere