Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 20 iulie 2017

Bebe doarme si ma-sa isi face de cap. Poza asta nu e ceea ce pare, nu ma relaxez adica, ci ma ostenesc si aici ca sa scap de ce-am in plus. Nu merg la sala pentru ca nu pot lipsi prea mult de acasa, chiar daca GoodLife e aici peste drum, si apoi nici corpul meu nu e inca pregatit pentru spinning sau alergari. Incep cu niste exercitii de aquafit la mine in piscina si cateva minute de sauna. Sper sa slabesc din cateva balaceli, dar cum stiu ca pe asta o sper degeaba, macar sa-mi fac incalzirea. Vreo luna am zis, si ajustez apoi in functie de rezultate. Trebuie sa slabesc 20 de kilograme. Asta ar fi ideal, dar as fi multumita si cu 15 macar. Ba la cat mi-e de incapatanat cantarul in ultima vreme, m-as multumi acum si cu 1. As vrea 20 pentru ca atatea am pus pe mine, mai precis, cu atatea am ramas pe mine. La spital nu stiu cu cate m-am dus pentru ca spre sfarsitul pregnanciului n-am mai vrut sa ma sui pe cantar. Voi fi ok insa si cu 15 pentru ca nu mai am minte de teenager sa fiu obsedata de silueta, vreau doar sa nu ma stranga pielea pe mine. Acum mi se pare, desi ar fi bine sa fie doar o parere, ca sunt prea grasa si nu ma simt confortabil in pielea mea, adica in grasimea mea. Nici nu stiu ce fel de haine sa-mi cumpar sa ma acopar. In demersul acesta am nevoie de vointa si disciplina, dar si de timp. De toate dispun cu greu, dar mai ales de ultimul. De aceea, mi-am pus traget la numarul de kilograme de care trebuie sa scap, dar nu si la timp, sperand sa-mi treaca pana ma marit (!!!), vorba aia. Oricum, se spune ca ce se pune in noua luni, in cel putin tot atatea se da jos.
Desi nu-mi place deloc ca m-am ingrasat atat de tare, nu-mi reprosez niciun kilogram pus pe mine. Daca ar fi sa dau timpul inapoi probabil ca as face din nou aceleasi greseli pe care le-am facut, pentru ca organismul meu nu a fost foarte prietenos cu sarcina de la inceput pana la final, iar eu nu am facut decat sa-l ascult. Vreau adica sa spun ca nu am fost numai eu de vina.
Singurul lucru pe care mi-l reprosez este ca nu am investit mai multi bani in haine de maternitate. M-am tot zgarcit gandindu-ma ca oricum nu le voi putea purta decat cateva luni, dar cum eu inca sunt gravida, am ajuns acum sa-mi cumpar mai multe haine din astea lalai si urate decat o faceam atunci.

5 comentarii:

  1. Il pun aici ca toata lumea sa stie :)
    https://www.youtube.com/watch?v=vuIlsN32WaE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So the conclusion is: eat less, move more and keep breathing :).

      Ștergere
  2. eu am slabit 30 kg in 4 luni :) am ajuns la greutatea de dinainte de prima sarcina, am avut grija la alimentație, am alaptat bebe mic si alergat dupa cel mare :))) de sport m-am timp deocamdată, sper din toamna! nu a fosy greu, cu siguranta vei ajunge la greutatea dorita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi dai si mie incredere. Chiar nu ma simt deloc confortabil cu mine asa si vreau musai sa ajung cum eram inainte. Cel mai important lucru pe care trebuie sa il fac si pe care si tu l-ai mentionat este sa am grija la alimentatie. De cand am nascut pana acum n-am avut grija deloc. Am mancat foarte multe dulciuri. Parca m-am razbunat pe perioada de sarcina in care nu am avut voie sa mananc deloc zahar. Zaharul este foarte addictive, dar daca reusesc sa ma abtin cateva zile, organismul nu-mi va mai cere dupa. Pentru ca alaptez probabil si pentru ca involuntar fac miscare fiind tot timpul dupa bebe, chiar daca am mancat dulciuri f multe, nu m-am ingrasat deloc. A ramas acul cantarului intr-un singur punct. Daca nu as fi mancat, as fi slabit sigur, de aceea m-am hotarat sa incep. Incetul cu incetul voi reveni la normal. Oricum, fata de cum am ajuns acasa, cu mai multe kilograme decat m-am dus la spital (fara gluma, din cauza intravenoaselor pe care mi le-a administrat in spital), cand practic aveam picioarele atat de umflate de nu mi le puteam indoi sa ma urc singura in masina, acum arat fotomodel. Pentru mine, nici sarcina, nici nasterea nu au fost niste experiente usoare. Dar sa zicem ca asta a fost plata pentru bebela perfecta pe care o am acum :)

      Ștergere
  3. mda, greu cu dulciurile, daca mananc prostioare si eu stagnez...mai am de dat jos aprox 5 kg si apoi ma linistesc :)))), oricum e super ca ai piscina la 2 pasi! cu timpul vei ajunge la sikueta initiala, trebuie doar rabdare si...cumpătare :d

    RăspundețiȘtergere