Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 16 iulie 2017

Azi va aduc si pe voi in parcul in care ma distrez eu cu Catiuşa in fiecare zi. Eu stau pe langa blocurile alea de la vedeti un pic mai jos, iar poza e facuta de pe peluza parcului, deci nu ne indepartam prea tare pentru ca e foarte aproape de casa. E adevarat ca si blocurile alea sunt foarte inalte si s-ar fi vazut si de la aeroport, cert e ca parcul nu-i, de la mine, la mai mult de 10 minute de mers pe jos. Ma laud cu treaba asta pentru ca atunci cand m-am mutat in zona am crezut ca am prin jur numai zgarie-nori si niciun locas verde unde sa-mi linistesc sufletul. E adevarat ca nu-i un parc in sensul torontonez al cuvantului, la unul din ala nu am acces per pedes din pacate, asa ca sunt multumita sa ma laud si cu acesta, mai ales ca am si toate motivele s-o fac. Acesta este mai degraba un parculet de joaca. Un loc unde zi de zi parintii de prin cartier isi aduc copiii la scaldat sub fantanile arteziene. Nu vezi pe-acolo mosnegi care sa joace sah, nici macar tineret pe dupa artari. Doar puzderie de copii, majoritatea mici, dar si mai mari, caci parcul are si un teren de tenis, si unul de baseball, ba si pista pentru biciclisti, cu acces direct catre trail-ul Finch, trail pe care eu nu ma pot duce cu strollerul, desi mi-ar placea, pentru ca este in camp deschis si nu vreau sa ne bata soarele in cap. Parcul acesta este deci un mare bonus in viata mea de mama pentru ca mai tarziu imi voi putea scoate copilul afara sa se joace cu alti copii avand in vedere ca iesitul in fata blocului nu se practica. Acum e prea mica sa se joace cu ceilalti, dar de apa aia se bucura de pe-acum si ea. Susurul ala, dupa cum vedeti, o adoarme pe loc.


E clar ca nu seamana cu mine ca, dupa cum se vede, nu-i place sa stea la selfie.

2 comentarii:

  1. Ce bine doarme ea afara! Sincer, va sta bine impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase foc amandoua. Vacanta, nu gluma. Si mie mi-a placut foarte tare concediul de maternitate, plimbari si joaca.

    RăspundețiȘtergere