Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 22 iulie 2017

Am avut azi programare la dentist la 8 dimineata si dupa ce am terminat acolo, avand chef de shopping, am intrat direct in Toys "R" Us ca sa-i cumpar gugustiucei jucarii. Ma uitam cu tot interesul pe rafturile pentru varsta ei cand mi-am dat seama ca daca as fi fost anul trecut, in aceleasi conditii m-as fi dus aţă la un magazin de haine pentru mine. #alteprioritati

Acum e la varsta la care isi descopera simturile. O fascineaza culorile, luminile si sunetele muzicale. Asa ca i-am cumparat-o pe printesa Sofia, care e imbracata intr-o punga. Asa-i fosnaie rochia, ca o punga goala. Acum o altoieste bine si bine ii face ca nu am inca pretentia sa-si dezvolte sensibilitatea fata de semenul ei papusa inca, ci sa invete s-o atinga, chiar daca deocamdata cu pumnii.

I-am luat si un octupus albastru care zornaie si de ale carui tentacule se poate agata cu mainile pentru ca, de asemenea, sa-si dezvolte simtul care, mai tarziu, va fi al mangaierii.

Acestea, si alte jucarii care canta si mai ales, lumineaza, spre fascinatia ei, i le agat de bara de la play gym unde isi face ea lectiile zilnic. Vad in ochii ei ca e fericita, sau macar interesata, sa descopere lumea. Eu o ajut sa creasca mare, iar ea, invers, ma ajuta sa redevin un copil alaturi de ea.


2 comentarii:

  1. Mai dar ce costum de baie aveti.., de toata frumusetea. E tare scumpa prichinduta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, are costum de baie ca sa inoate mai bine in laptele in care se sclada cand mananca :))

      Ștergere