Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 2 iunie 2017

Ca sa doarma ca un prunc, bebelusul are nevoie iubirea mamei. Nu inainte de-a avea nevoie de nervii ei de fier. Ca sa o aduc la aceasta stare zen de care eu sunt privata de-o luna acus si pentru care o invidiez pe bune, m-am chinuit vreo cinci ore de dimineata. Am reusit dupa ce am dat drumul la toate robinetele cu apa din casa, am bagat muzica la maxim de-am zis ca ma evacueaza astia din bloc pentru tulburarea linistii, am scos-o printre camioane la rush hour si chiar am vrut sa dau foc la casa ca sa inceapa si alarma sa tiuie.

4 comentarii:

  1. Dar ce dulce este!!! Data viitoare incearca a zgomotul de la mașina de spălat, iar pe YouTube caută white noise. Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe noi ne salvează youtube-ul cu white noises...:) e o dulce, merita orice efort!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ii pun white noise de pe youtube, dar functioneaza numai daca e difuzorul la maxim. Mie imi huie capul si incepe sa ma doara de la atata galagie, dar ea numai asa adorme. Adoarme numai cu zgomote foarte puternice. Traficul greu din intersectiile foarte aglomerate ii prieste cel mai bine :)). Dar ce nu fac pentru ea? Asta e jobul meu. Sa stau toata ziua la cheremul ei. Si stau ca ne place la amandoua. O tin in brate, ii cant, dansam, ne plimbam etc., 24/24, dar as face orice pentru făţuca asta simpatica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii ca bebelasiiastia minunati au pusee de crestere...growth spurts... atunci sunt cam out of control...vor la san mult, plang mult, greu sa le intri in voie. Vestea buna e ca nu e in continuu, ci numai din cand in cand. Nu mai tin minte cat de des erau la micutul meu, dar stiu ca imi trebuia curaj la aniversarile astea. Ai sa vezi ca se repeta regulat. O buna investitie este leganelul de genul asta...http://t.toysrus.ca/product/index.jsp?productId=35542626 baietelul meu adora sa doarma in leaganul asta...iar pe timpul zilei nu aveam probleme cu dormitul, nici eu nici el.

    RăspundețiȘtergere