Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 2 mai 2017

Pe mine cred ca m-a apucat cuibareala. Asa-numitul "instinct de cuib" cica le-apuca pe femeile gravide pe la sfarsitul sarcinii si babele spun ca asta-i semn ca se apropie travaliul. M-am trezit dimineata cu gandul acut sa nu mai frec azi menta pe internet, ci mai degraba sa frec baile. Nu stiu daca cuibareala asta are vreo explicatie stiintifica pentru ca logica nu prea are, dar daca nu are, am eu una. Pe mine, cum stau toata ziua singura acasa si lipsita fiind de orice urgenta, cred ca m-a apucat de la plictiseala.

Pana la urma, baile n-am reusit sa le spal, dar am spalat haine si asternuturi de bebelus, ba mai mult, le-am si calcat. Mama mi-a zis ca e bine sa le calc pentru ca fierul le omoara microbii. Cand am auzit-o, am zis: WHAT?!!! Eu nici nu stiam daca am fier de calcat in casa. Dar mai mult decat atat, sincer, in cazul meu nu cred ca e necesar pentru ca eu usuc hainele la dryer. Banuiesc ca are acelasi efect. Mama nu usca hainele la dryer si de aia nu stia. Le-am calcat totusi, deocamdata doar pe cele pe care o sa le iau la spital, ca arata mai frumos asa la dunga. Si-apoi nu vreau sa fiu lenesa cu guguştiuca mea chiar de la inceput.

Le-am spalat cu detergentul special de bebelusi, Ivory Snow, si mirosul ala proaspat si dulce combinat cu aburii de la fierul de calcat m-au drogat putin de nu m-am mai oprit din trebaluiala pana seara tarziu.

De la cuibareala asta insa am tras si-o frica azi. Sa nu faceti ca mine!!!! M-am pus sa scot afara ce era deja pus la bagajul de spital ca sa spal si tot ce-aveam acolo. Dupa ce-am bagat insa totul la spalat, incepuse sa mi se roteasca gandurile negre in cap in ritmul motorului de la masina, cum ca ar fi chiar culmea sa-mi vina acu' sa nasc si sa ma prinda cu pantalonii in vine. Adica cu toate catrafusele ude si cu bagajele goale, dupa ce statusem cu ele facute bine-mersi de cateva saptamani bune. Dar nu s-a intamplat nimic, slava Domnului, si gata, bagajul meu e refacut si deja la usa. Cineva insa mi-a zis ca si la usa e prea departe. Ar trebui sa-l duc in masina...Deci dupa cum se vede in cuibusorul meu pana si gandurile imi sunt marunte. Asa ca hainutele astea de care m-am ingrijit eu azi.

2 comentarii:

  1. am simtit si eu treaba cu cuibul mai ales la a doua sarcina, ca la prima travaliul mi-a fost provocat la spital :) am facut o supa ptr cel mare, am dat cu aspiratorul, am pus haine la spalat si am ajuns la spital cu dilatatie de 5 cm :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper sa ma tina mai mult ca am multa treaba 😋

      Ștergere