Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 18 mai 2017

Au trecut numai 7 zile din cele 40 de lauzie si daca da Domnul ca intr-adevar numai atatea sa fie si sa n-am nevoie de mai mult timp sa ma repun pe picioare, pe picioarele mele, nu pe astea inca umflate ale lui Michelin Man, tot cam atunci voi reveni si pe blog ca am atat de multe de scris si de povestit, dar si alte prioritati deocamdata.

Pana imi revin si revin, las aici o poza cu Berenica mea, cu mentiunea ca eu nu ma mai satur sa ma uit la ea si sa ma minunez de cat e de frumoasa, nu stiu zau cu cine seamana ca nu suntem niciunul in familie urati, dar nici nu m-as fi gandit vreodata ca puzzle-ul genelor noastre poate crea ceva atat de perfect. Eu ca eu, dar taica-su e pur si simplu topit tot dupa ea. Nu l-am mai vazut in viata mea atat de indragostit...Abia astept sa povestesc despre lucruri din toata perioada asta de 10 luni nepovestite pana acum.

Printesa si Unicornul. Am pozat-o in cadourile pe care le-a primit de la prieteni. Toata lumea i-a dat cate ceva. Ba a doua zi dupa ce am ajuns acasa de la spital, am primit un telefon de jos de la security ca e cineva afara sa ne livreze un cadou mare. Ne-am trezit la usa, ca-n filme, cu un ditamai aranjamentul sofisticat printre care era si rochita asta alba cu care am imbracat-o in poza. Ii e cam mare, dar ei ii sta bine cu orice 😋

2 comentarii:

  1. Ce scumpa e! Domnisoara in buna regula! Refacere grabnica. Va fi mai bine cu fiecare zi care trece.

    RăspundețiȘtergere
  2. o dulceata de fetita! trebuie sa facem si noi una :)))

    RăspundețiȘtergere