Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 23 aprilie 2017

Sakura

Mi-am dorit foarte mult sa ajung anul acesta in High Park sa vad sakura, adica ciresii japonezi in floare. M-am stresat putin ca nu voi ajunge nu pentru ca ar fi High Park departe sau ca s-ar scutura ciresii prea degraba, dar conditia nu-mi permite sa-mi fac planuri nici macar pe termen foarte scurt. Dupa ce timp de doua saptamani am cautat zi de zi pe internet previziuni cu privire la perioada de inflorire, mai ales ca auzisem ca anul asta le vor pocni mugurii mai devreme, tot nu stiam sigur daca au deja floare sau nu, asa ca ieri imi propusesem sa merg oricum pana acolo sa vad eu care-i treaba. Si daca n-o fi sa fie nicio treaba, atunci sa mai incerc si saptamana viitoare. Ieri insa traseul mi-a fost deviat dupa cum povesteam mai jos, si desi devierea a avut loc cu cele mai bune intentii, tot mi-a parut rau ca n-am ajuns in High Park, asa cum mi-a parut rau c-o zi in urma ca n-am ajuns la Boston Pizza.
De aceea am tinut sa merg azi neaparat chiar daca site-urile de stiri spuneau ca ieri n-ar fi fost infloriti decat putin, si ca abia saptamana viitoare ne vom putea poza sigur sub corolele lor albe. Eu pana saptamana viitoare insa nu stiu ce-o mai fi, asa ca n-am riscat. Si la fel ca mine tot orasul ca la cata lume am vazut azi acolo cred ca au venit de fapt si de pe la vecini. Erau carduri intregi de masini spre toate intrarile in parc de si noi a trebuit sa lasam masina la un kilometru jumate si sa mergem pe jos asa greoaie cum sunt eu. De fapt, chiar mai impresionant decat ciresii era cata lume a putut veni sa-i vada. Nu erau intr-adevar cu totii infloriti, si nici cei infloriti nu aveau coroanele inca pline, dar, desi am zis ca voi merge si weekendul viitor, chiar daca nu mai ajung, hatarul mi l-am facut si pofta mi-am astamparat-o, asa ca acum pot sa nasc linistita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu