Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 28 aprilie 2017

Facebook imi aminteste ca anul trecut pe vremea asta eram in Bahamas. Bahaaaahaaa!!! Mda, anul asta sunt pe nicaieri. Dar nu ma plang, nu inca, mai ales ca de azi am intrat oficial in concediu de maternitate. Pana la a fi insa concediu de maternitate e inca doar concediu, asa ca incerc acum, pana se naste bebela, sa ma bucur cat pot de aceasta perioada, de parca daca mananc mai mult acum, maine nu-mi va mai fi foame.

Ziceam ca am intrat oficial in concediu, doar pentru ca neoficial am intrat de mai demult avand in vedere ca saptamana asta am fost la munca doar 5 ore luni si inca vreo 4 marti. M-au mancat talpile sa plec mai devreme. M-au mancat la propriu, nu-i o figura, nici macar una de stil. Mi-a iesit pe picioare o raie, i-as putea zice asa fara sa gresesc prea tare, chiar daca nu am niciun diagnostic, si ma mananca intr-un hal de-mi vine sa-mi iau campii, daca nu mi i-am luat deja. Asta a fost pretextul pentru care mi-am luat libere dupa libere in ultima vreme, ca in realitate adevaratul motiv a fost ca m-am supraapreciat. Cand am luat hotararea de a nu ma mai duce la job cu 1 Mai era inca prea devreme sa-mi dau seama ca va fi prea tarziu. Ar fi trebuit sa incetez colaborarea (temporar, ca tot acolo o sa ma intorc), inca de-acum cel putin doua saptamani, de cand burta mea a intrat intr-un proces de expansiune de nestavilit, iar eu intr-unul de lehamite si mai si. Nu va imaginati ca ma osandeam pe-acolo, de fapt nu faceam nimic, stateam in dreapta aluia de mi-a luat locul (asa crede el haha!!!) si il plictiseam. Dar chiar si-asa incepuse sa mi se para degradanta taraiala pana acolo.

Stiu ca la anul pe vremea asta imi va parea rau ca nu m-am dus la munca pana in ultima zi si cea de-apoi, dar acum nu-mi pare rau. Si-apoi bebelina are la inceput nevoie de o mama relaxata, asa ca sa dam drumul la filme, la muzica si de-acum sa inceapa dicstractia!!!!

2 comentarii:

  1. Hei Fran... odihna plăcută. Dacă nu ai sunat la doctor deja, sa suni sa le spui de iritația aia. Concediul de maternitate este the best. Bucura-te de fiecare minut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doctorita stie ca i-am zis. M-a pus sa stau cu picioarele pe pereti :)).

      Ștergere