Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 2 martie 2017

Sa ma explic de ce sunt atat de pasiva pe blog. Pentru ca mi-am gasit o noua activitate, desi mai bine i-as zice inactivitate, care imi devoreaza tot timpul liber. Am inceput, intrand in felul acesta si eu in randul lumii, sa ma uit la seriale. Marturisesc ca nu am vazut nici Game of Thrones, nici macar Grey's Anatomy. Pentru ca, desi stiam ca sunt la moda, sau poate tocmai de aceea, nu mi-au trezit niciodata interesul. Nu aceste seriale in mod special, ci serialele in general. Dar am inceput sa ma uit o data la unul din plictiseala (genul ala de plictiseala in care ai putea gasi o gramada de lucruri de facut, dar de ce sa le gasesti) si acum, daca dau de-un serial bun, cum am vazut de curand Bates Motel, cu Vera Farmiga, imi ocupa tot timpul pana la obsesie. M-am uitat si la cate 7 episoade pe seara, ba si la cate un sezon intreg, uneori adormeam cu telefonul in mana pe Netflix si venea Bobi si mi-l lua din mana sa nu ma iradiez peste noapte. Alteori, singurul lucru care ma oprea din vizionat pana la epuizare, si a mea, si a serialului, era doar gandul ca in felul acesta se va termina prea repede, exact ca atunci cand citesti o carte faina pe care nu-ti vine s-o lasi din mana, dar nici sa ajungi la final nu vrei. Am invatat-o si pe gugustiuca asta mica cu ele ca de fiecare data cand stau tolanita pe canapea si aude vocile din film nu-si mai incape in burta mea de bucurie.
Nu stiu daca invat ceva din serialele astea sau nu, probabil ca nu, cert e ca, exact ca tigarile dau dependenta. Eu am luat de curand de la library Solenoid-ul lui Mircea Cartarescu si oricat imi place mie de Mircea Cartarescu, nu reusesc sa inaintez cu cartea, care nici macar una usoara nu-i, nici la propriu, nici la figurat, din cauza episoadelor mele. Nici macar gandul ca n-o voi avea in casa decat pentru scurta vreme nu ma mobilizeaza. Mai mult, de cand le-am descoperit nici sa socializez nu ma mai prea intereseaza. O plimbare pe bulevard, mai mult de nevoie decat de placere, e singurul lucru care ma mai scoate din casa. Intr-un fel ma bucur ca nu mi-au trezit interesul mai devreme. Pentru ca am acum mai multe la care sa ma uit de-odata 😳.

4 comentarii:

  1. Bine ai venit in club 😂😂😂😂 daca vrei sugestii spune 😆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți sa-mi trimiți sugestii of course, dar sa știi ca nu imi plac t serialele. Imi plac cele care sunt cat mai realiste si cu acțiune cat mai actuala. Nu ca A Series of Unfortunate Events, cu care chiar nu mi-as pierde vremea. De exemplu, acum ma uit la Bloodline si-mi place. Mi-a placut f mult Bates Motel, dar l-am gătat pe tot intr-o săptămâna. Adică am vz 4 sezoane, adică vreo 40 de episoade in câteva zile. Am văzut si cateva episoade din unele seriale mai ciudate, ca Hannibal sau Walking Dead, care chiar dacă nu sunt chiar pe gustul meu, au fost cat de cat ok, dar nu cat sa ma uit pana la capăt.

      Ștergere
    2. Eu am si sf intre preferinte, The 100, Colony , The last ship , . Plus altele ca Scandal , Good wife (super ) ,Designated survivor , Madame secretary, Mistresses
      Clasice ca Poldark sau Outlander ...
      Ce nu gasesc pe Netflix caut pe Kodi

      Ștergere
    3. La the 100 am inceput sa ma uit, dar nu m-a prins, pe celelalte le voi cauta după ce il termin pe asta la care ma uit acum. Mersi :)

      Ștergere