Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 21 martie 2017

Eu lucrez mai nou pe program de gravide, cum se zice. Uite ca-i de-abia mijlocul zilei si eu-s deja acasa. Am avut un ultrasound la pranz si nu m-am mai intors la munca. Si ca tot n-am ce face mai bun, la propriu, ma pun sa-mi fac niste clatite. Fara zahar in compozitie, doar cu lapte, oua, sare, faina si ingredientul discret si secret, lamaie rasa. Iar ca umplutura folosesc magiun din Romania fara zahar adaugat. Sunt atat de bune ca am facut un maldar duminica si pana luni dimineata nu mai aveam niciuna. Iar de ieri dimineata nu ma gandesc decat sa-mi fac iar. Nu pot nici din astea sa mananc pana nu mai pot, dar atat cat sa-mi fac poftele nu-mi fac niciun rau. Si bebelinei mele ii priesc foarte bine avand in vedere ca azi am avut la spital ecografie ca s-o masoare si tocmai mi s-a spus ca am o fata topmodel. Daca diabetul asta gestational de rahat nu e tinut in frau, fatul poate creste peste normal. Si de aici tot felul de complicatii, si eventual cezariana, de care eu nu-mi doresc, si nici nu-mi face nimeni chiar daca mi-as dori, decat daca e musai din punct de vedere medical.
Guguştiuca, care-si baga azi degetele in gura sa si le suga si picioarele in aparatul doamnei, are insa o greutate perfecta pentru varsta ei, motiv pentru care radiologista m-a felicitat ca am reusit pana acum sa fac fata cu brio dietei. Imi injectez singura si insulina, deci cu atat mai mult primesc cu mandrie toate laudele. Nu vreau sa zic hop pana nu sar parleazul insa ca de-acum voi tot face ecografii de monitorizare pana nasc. Saptamana de saptamana. Si tot saptamana de saptamana voi merge si la vizitele de rutina la obstetrician, deci probabil ca si la munca voi mai ajunge tot doar in vizita. Dar, cum azi fetele care s-au ocupat cu ecografia mi-au spus ca am un happy baby, cui ii mai pasa de altceva?

2 comentarii:

  1. Mult a fost, putin a mai ramas. Or sa treaca saptamanile astea, ca duse de vant!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sal Sonia. La cat de draga mi-i burta mea acum, mai ales cand o vad cum ia toate formele, nu-mi doresc sa treaca timpul foarte repede :)).

      Ștergere