Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 13 martie 2017

Eu cu Bobescu ne separam ca nu se mai poate. Din noaptea asta nu vom mai dormi in acelasi pat. Dupa multe tratative si tot felul de negocieri n-am putut ajunge la nicio intelegere, ba e mai rau ca niciodata. S-au incins spiritele de tot. Ce-i drept mai ales in ceea ce ma priveste...Dar sa deschid o paranteza ca sa intelegeti mai bine de ce s-a ajuns in situatia asta tocmai acum.

(Eu de cand am venit in Canada cel mai mult m-am bucurat ca n-o sa mai crap niciodata de frig. Daca ma urmareste vreo trauma a copilariei si-a vietii din Romania in general, aia e plapuma roasa ca de soareci pe la colturi de cat o clantaneam in dinti. Aici am scapat de frig, si nu-i deloc ciudat sa zic ca tocmai in Canada am scapat de frig, pentru ca aici iernile sunt nasoale doar afara. In casa, sau inauntruri in general, iarna nu se simte niciodata.

Dimineata Bobescu insa aproape ca nu-si mai putea indrepta picioarele sa si le scoata din pat si sa si le puna pe podea. Ii erau inghetate bocna, asa cum era de altfel tot pana in crestetul testei. A venit pe partea cealalta a patului, desi nu l-a rugat nimeni, sa ma inveleasca si pe mine, pentru ca eu eram in chiloti si dezvelita toata.

Contrar a ceea ce tocmai spusesem mai sus, in dormitor la noi erau dimineata cam tot atatea grade cate erau si-afara. Dupa ce in Toronto fusese avertizare de extreme cold weather.) Am inchis paranteza.

Disputa intre noi doi, ca multe altele la fel, a inceput asta noapte cand cu greu din cauza burtii, dar infuriata rau si plina de sudoare, m-am dat jos din pat sa inchid caldura pe care i-am zis de atatea ori sa nu o mai deschida ca ma sufoca. La propriu. Ma ucide. Am deschis totodata si geamurile dinspre balcon sa intre aer si de-afara ca nu mai puteam. Din cauza pregnancyului care mi-a dat toate acele peste cap, eu nu mai am simt pentru frig. Sunt un fel de X Man. Am, mai ales in timpul noptii, niste hot flash-uri care imi dau o imunitate completa la ger. Asa ca Bobescu nu mai vrea sa doarma cu mine. A zis ca-si ia catrafusele, adica plapuma, si se muta ca nu ma mai suporta.

4 comentarii:

  1. Haha...asta e chiar tare. Noi chiar am dormit separat in ultimele luni de sarcina pentru ca ori ma trezeam de o mie de ori pe noapte sa merg la baie, ori nu aveam loc, ori oftam...nu mai putea dormi nicicum cu mine. Apoi eu am dormit cu micutul in camera cat era bebe, pentru ca tati nu facea fata si la lucru si la trezit noaptea. Eu si bebe somn si seriale, ca doar stateam acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. si la noi a fost cam la fel cu dormitul separat...dormim si acum asa pentru ca bebelul de 3 lunite e mai nazdravan decat fratele cel mare si nu prea doarme noaptea :)) si decat un sot irascibil si extenuat, mai bine unul fresh pe care-l bag in activitate cum intra in casa de la munca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce îmi place place mie grija asta ptr barbati 😆😆😆😆 .
    Implicații dragele mele , chiar si noaptea . Si voi aveți nevoie de somn . Si nu patesc nimic daca peste noapte isi sacrifica 2 ore ca sa va lase si pe voi sa inchideti un ochi . Asa cum pot sta pana tarziu la un film, la un joc pe ps2 ( you name the rest :)) asa pot sta și cu bebele .

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar nu prea il menajez :)) dar pacat ca barbatii nu pot alapta; il mai solicit in noptile in care chiar mi se inchid ochii de somn...

    RăspundețiȘtergere