Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 10 martie 2017

Dulapul s-a adjudecat, anuntul nu mai este valabil. L-am scos de pe blog pentru ca nu vreau sa-mi ocupe spatiul nici aici, cum nu voiam sa mi-l mai ocupe nici in casa. Eu am locuri de storage in pereti, deci n-am nevoie de mastodonti din astia care sa-mi ocupe inutil spatiul util din locuinta. Mai ales ca il si proptisem, inca de cand ne-am mutat, in camera unde mai tarziu va fi dormitorul copilului si chiar daca nu il vom mobila deocamdata am deja destule lucruri de-ale ei pe care sa le depozitez acolo. Pentru inceput, nu-mi imaginez s-o izolez pe pişcolina intr-o camera separata, m-as simti prea departe de ea, si prin urmare, in nesiguranta. Va dormi cu noi in dormitor, chiar daca in pătuţul ei, si apoi i-am cumparat un baby swing in care sa se dea huţa-huţa cand vom sta impreuna in living sau prin alte parti.
Mi-a zis cineva ieri ca blogul meu va deveni in curand un blog de mamici, deci boring. Blogul meu n-a avut niciodata o tematica, deci nu va avea una nici de-acum incolo. Daca scriu despre ceva, o zi sau luni intregi, este doar pentru ca asta ma preocupa pe mine in momentele alea. De exemplu in ultimele luni, n-am scris despre mai nimic altceva, pentru ca altceva, cel putin altceva mai important, nu s-a intamplat in viata mea. Si inca o chestie, blogul meu e citit si daca imi public in fiecare zi lista de cumparaturi hahaha.

In fine, acum de curand insa s-a intamplat sa mai si slabesc. E ciudat sa zic asta avand in vedere ca pe cantar sunt din ce in ce mai mare pe zi ce trece, dar lumea imi spune ca nu mai par asa de grasa, si vad si eu ca e asa. De la dieta nu mai arat ca un hipopotam, arat ca un hipopotam mai mic. Ce se vede pe cantar in plus e pentru ca se ingrasa bebelusa, nu eu. Apropo de dieta, am inceput sa mananc, si nu as mentiona asta daca nu as manca foarte, foarte multa, ciocolata Lindt cu 85% cacao. Desi mie mi-a placut dintotdeauna ciocolata neagra, simpla sau cu tot felul de fructe, cea cu 85% nu e ciocolata totusi, e fiere. Asa as fi spus inainte. Acum e delicatesa. Cu greu ma abtin sa nu mananc cate una pe zi. Am si in geanta, am si in masina, si in sertarul de la job, si pe spatarul canapelei pentru cand ma uit la cate un episod...Papilele mele cred deja ca nu exista ceva mai dulce in lumea mancarurilor, si oarecum au dreptate, din punctul lor de vedere, cand te gandesti ca alt zahar nu primesc. Zic de Lindt pentru ca din tot ce am gasit pe rafturi, numai Lindt face fata la categoria asta grea. E singura care are doar 4% zahar, ceea ce e aproape nimic pentru o ciocolata. Sunt si altele cu 85% cacao, chiar si mai mult, potrivit ambalajului, dar au zahar aproape la fel ca o ciocolata obisnuita. Uite asa se invata omul cu amarul!!! Cum ar zice canadezul "literally"!

2 comentarii:

  1. Nu scrie in blog pentru alții ci pentru plăcerea ta . Cui nu-i place asta e .
    Acum ca paranteza si amuzament , cred ca exista o persoană care face galbenare daca din greseala ar intra pe aici 😆
    Cu slabitul e normal . A pierdut si Andra in timpul dietei iar ea era la regim de bed rest, vreo 6 saptamani ... si tot a pierdut .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru plăcerea mea am scris întotdeauna. Iar de cand nu mai las sa se scurga pe aici, ma scuzați, rahatul anonim, e si mai bine. Nu mai am timp si nici stare ca înainte sa scriu mai des si despre tot ce as vrea eu sa scriu, dar il las asa, si scriu din cand in cand numai, pana o sa imi revin.
      Cat despre slăbit, eu sunt ok cu asta. O luasem rau pe arătura cu kilogramele, si nu spun asta ca ma interesează sa arat ca vreun fotomodel, ci pr ca ma simt mult mai bine acum. Nu e un slăbit care sa afecteze sarcina pt ca acele de la cântar se duc tot in sus, dar nu in ritmul de dinainte si greutatea se duce la bebeblusha acum, mai ales ca sunt si in perioada in care ea începe sa pună baby fat.

      Ștergere