Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 20 februarie 2017

Ziceam eu undeva mai la vale ca sunt oarecum nemultumita cu noua mea rezidenta pentru ca nu am un parc prin apropiere. Ieri am descoperit ca am. E unul aici, chiar cum trec strada, dar e doar un parculet, cu cateva bancute si cateva palcuri de verdeata, de care nu prea am mare nevoie pentru ca asa cum mai spuneam, eu am o curte mare in spatele cladirii in care locuiesc, poate mai mare si decat parculetul, si deci nu asta imi lipseste, ci un trail, un parc mare, daca se poate fara interactiune prea multa cu zona carosabila a orasului. Dar am gasit si din asta. Chiar mult mai aproape decat m-as fi asteptat. La nici 10 minute de mers pe jos incepe Finch Corridor Recreational Trail, care e diferit, ce-i drept, de cel care incepea din spatele blocului unde am stat inainte, la sensul ca e practic doar o zona de ses intretaiata de o fasie asfaltata foarte lunga, se duce spre Bathurst incolo, dar e destinata, ca si cealalta, celor care vor sa se plimbe fara ca masinile de pe strada sa le deranjeze gandurile sau sa alerge fara a trebui sa se opreasca la semafoare. E, de asemenea, pentru biciclisti, pentru cei in scaune cu rotile, pentru mamele sau tatii cu strollere si pentru cei care au catei si-i scot la plimbare si la joaca. Nu are copaci ca celalalt (cel putin nu pe portiunea pe care am mers eu ieri), ci o padure de turnuri electrice, care nu sunt, ce-i drept, foarte estetice, dar sa zicem ca pot face abstractie de asta. Acum peisajul, dupa cum se vede, nu este extraordinar, din cauza uscaciunii de peste iarna, dar sunt convinsa ca numai peste o luna, doua, dupa ce da iarba, locul asta va deveni destinatia mea preferata de vacanta. Ieri lipsa de culoare a decorului a fost deja compensata de mirosul primavaratic cu care au venit cele 15 grade pe care le-am avut. M-am plimbat ieri pe-acolo pana nu m-au ma tinut picioarele, ca am ajuns acasa si am picat lata intr-un somn de peste 12 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu