Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 19 februarie 2017

Weekendul trecut ningea, cred ca a fost cea mai abundenta zapada pe iarna asta, si n-a tinut decat o zi, iar weekendul acesta avem aproape 10 grade. Daca o tine tot asa, nu cred ca mai asteptam primavara pana in Mai. Ne-am plimbat ieri pe-aici pe la noi pe bulevard, ca tot a fost vreme buna de iesit din casa, dar si ca sa mai fac eu niste miscare. O miscare din asta molcoma cat sa-mi dezmortesc picioarele umflate. Am picioarele umflate, dorm pe cate 7 perne si tot imi gasesc cu greu o pozitie comoda, de incaltat imi ia jumatate de ora cu sosetele si alta jumatate cu papucii, dupa ce ma pun si-n genunchi, si-n cur si-n cap, iar din pat ma straduiesc sa ma ridic ca o broasca testoasa cazuta cu cracii in sus. Bobi nici nu trebuie sa mai mearga la sala ca-si lucra muschii la cat ma ridica pe mine de pe jos. Mai ales ca nici nu mai sunt cat un fulg ca inainte 😳.
Tot ieri am fost sa ne uitam de strollere la BabiesRUs, de scaun pentru masina si de alte chestii pentru bebeluşă, ca sa incepem si noi sa le luam cate una, cate una de-acum. Ne uitam in magazinul ala ca boii la poarta noua, habar nu avem ce trebuie sa cumparam pentru un nou nascut.
Trebuie sa-i cumparam totul ca sa rezolv dilema avand in vedere ca pana ieri nu avea decat o pereche de sosete pe care i le-a luat Bobi acum vreo luna cand a mers sa-mi cumpere mie o perna speciala de gravide, din aia care arata cam ca trei sferturi de covrig. L-am pus s-o duca inapoi ca aveam impresia ca dorm intr-o piscina pneumatica goala, asa de neconfortabila era. Cand mi-a aratat atunci sosetele alea minuscule a fost ca si cum mi-a dat mie flori, a fost un moment de tandrete care m-a topit. Aceste sosete insa si alte mici lucruri pe care i le-am luat ieri si care stau acum intinse pe canapea, o fac pe bebeluşa si mai prezenta printre noi. Chiar daca eu ii simt prezenta tot timpul pentru ca e un bebelus foarte vioi. Da din picioruse si cand sunt la munca si-mi aude tastele de la calculator, si cand sunt acasa si aude vocile actorilor din filmele la care ma uit, si ziua, si noaptea, ii simt tot timpul miscarile ca pe niste mangaieri venite din interior.

16 comentarii:

  1. Cred ca la stroller city select e printre cele mai solide
    http://www.babyjogger.com/product/city-select/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, arata foarte bine. Mai vazusem unul similar la Toys R Us doar ca avea trei roti, nu patru, si il avem si pe ala in vizor. Noi vrem sa luam unul solid ca sa nu trebuiasca sa cumparam mai multe.

      Ștergere
  2. Ce frumos costumas! Eu am avut o perna lunga, arata ca o acadea, aia a fost tare buna. Am luat-o de la motherhood si era lunga cat tot corpul. Sa stii ca si eu la fel am fost, habar n-aveam ce sa luam. Danr mi-am facut o lista, cate perechi de pantalonasi, body-uri si de alea. Sunt sigura ca auzi peste tot sa nu iei multe lucruri, dar sa stii ca asa este. Sa nu iei multe pentru ca mai ales la inceput cresc repede si de la saptamana la saptamana nu le mai sunt bune hainutele. Dupa primele saptamani ai sa stii deja ce preferi, body-uri, cum se inchid, fermoar vs. capse. Ai sa fii profesionista. Pentru invelit eu i-am luat saculeti de aici https://www.thedreambag.ca Tare mult mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa imi spune lumea, sa nu cumpar multe lucruri dinainte, in afara de cele strict necesare, ca numai dupa aia o sa imi dau seama ce imi trebuie. Oricum o sa ma uit pe internet sa vad si eu liste din astea cu lucruri necesare ca problema mea e ca daca ma duc in magazin si ma uit pe rafturi, eu nu-mi dau seama daca lucrurile alea imi trebuie sau nu. Unele nici nu stiu la ce fiolosesc :)). Uite, de exemplu, saculetii pe care i-ai trimis tu in link. Nici nu stiam ca exista asa ceva. O sa mergem si la un curs din asta de avut grija de copil in primale zile care se tine la spitalul la care o sa nasc si poate o sa-mi mai arate ceva si acolo.

      Ștergere
  3. Cand nu stii, inchiriaza o batrana ca mine sa-ti spuna. Promit sa nu fiu ca soacrele care sar cu gura si te toaca marunt sa faci cum iti spun ele. Doar dau idei. Spre exemplu cizmutele alea sunt super dragalase dar bebe se va naste primavara si nu prea va mai avea nevoie de ele. Trebuie sa te gandesti la luna in care se va naste si sa ii iei haine potrivite cu temperatura ca sa nu-l infofolesti prea tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma pregateam sa -i spun aceasi poveste Veronica ... :))))

      Ștergere
    2. Noi, inteleptele... si pt ca noi am fost ca ea, stim ca se va incapatana sa nu ceara sfaturi ca nici noi n-am cerut si ne-am crescut copiii dupa cum ne-a dus capul si slava cerului, au iesit bine! Vei fi ok, Fran!

      Ștergere
    3. Mey, la atata ma duce si pe mine capul :)). Cizmulitele alea nu i le-am luat exact din motivul pe care l-ati zis si voi, ca va fi deja cald cand se va naste, dar si pentru ca erau pentru bebelushi mai mari, nu nou nascuti. Poza e facuta in magazin cu lucruri la care ne-am uitat, nu pe care i le-am si luat. I-am luat niste body-uri din alea, dar cizmulitele, nu. Cat despre sfaturi , mersi, chiar nu ma deranjeaza. Pe blogul asta sa stiti ca am primit multe sfaturi si unele dintre ele m-au ajutat foarte mult de-a lungul timpului.

      Ștergere
    4. Mno, eu nu dau sfaturi necerute. Ai numarul meu... suna-ma! Pup fetele!

      Ștergere
  4. si ar fi fain sa ai in vedere un sistem de purtare, te va ajuta mult in perioada colicilor(sper să nu fie cazul la voi),mers la cumpărături, medic, etc.
    musai ergonomic, gen wrap elastic, wrap tesut, sling, ergobaby, etc.
    nu te lasa păcălita de firme gen baby bjorn, chicco, stokke, ce vand ei nu e sănătos nici pentru bebe, nici pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. găsesti la voi sigur Boba carrier, moby wrap, arunca o privire :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Anca! Chiar ieri vorbeam cu sora mea de asta. Si ea mi-a zis sa-mi iau si o sa-mi iau laolalta cu primele mari lucruri pe care vom merge sa le cumparam saptamanile astea ca le gasesc mult mai practice decat un carut cand vom merge la plimbare. Ba o sa mai stea si lipita de mine. Bine ca mi-ai zis de firmele alea, o sa ma documentez si eu. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca , in Canada exista reguli ... legate de safety ...firmele alea vand printre altele carseat fara de care nu iesi din maternitate. Apoi sa iti cari copilul in brate, in permanenta nu e cea mai inteleapta alegere ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. peste tot exista reguli de siguranta, in masina bebe sta doar in scoica/scaun de masina adaptat vârstei, sistemul ramane pentru plimbari si alte; babywearingul are foarte multe beneficii

      http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2011/09/dr-sears-beneficiile-babywearing-ului.html?m=1

      plus ar trebui citit si despre al patrulea trimestru de sarcina

      :)

      Ștergere
  8. Din experienta mea:
    -am avut nevoie de lucruri mai maricele (urmatoarea marime, nu cea pt new born),caci am avut surpriza sa nasc un lungan (mai mare cu un cap decat un bebelus normal, 4100g). La tine poate ne e cazul, fiind fetita, nu stiu cum e cu fetele, dar baietii mei s-au nascut amandoi peste 4000g.
    -body-urile care se baga pe cap nu le-am putut folosi caci bebelusul nu isi poate tine capul, plus ca se agita rau si nu il puteam imbraca cu ele (aveam cateva primite). Cele mai bune au fost cele care se desfaceau cu totul si se prindeau peste piept si intre picioare cu capse.
    -marsupiu am avut si eu (baby bjorn) si mi-a folosit fiindca era iarna si nu ieseam cu carutul la plimbare.

    RăspundețiȘtergere
  9. iar ca si scaun de masina cauta unul care sa permita pozitia rear facing cat mai mult timp, e cea mai sigura in mers, adică sa fie rf pana la cel putin 18 sau 25 kg

    http://www.madeformums.com/reviews-and-shopping/10-of-the-best-rear-facing-group-1-car-seats/30907-4.html

    RăspundețiȘtergere