Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 4 decembrie 2016

Zilele trecute n-am mai intrat pe blogul asta nici de curiozitate sa vedeti ce mai fac, iar acum m-a apucat zelul. Dar dupa cum se vede doar ma joc, arunc doar niste pietricele in apele prea clame de pe-aici. Ca si-acum zic numai ceva scurt si plec ca mi-am cumparat ciuperci sa imi fac ciulama cu mamaliga, putin fun adica cu ce ma pasioneaza pe mine in ultima vreme cel mai mult...Acus, adica maine, se fac 13 ani de cand m-am intalnit eu cu Bobescu prima data si trezindu-ma si dimineata tot langa el, m-am gandit deodata la ceva ce mie mi se intampla in fiecare zi, desi nu in fiecare zi am sclipiri din astea asa marete. De cele mai multe ori nu am. M-am gandit ca eu il iubesc pe Bobescu, si deja si pe puradelul nostru inca nenascut, iubesc si casa in care m-am mutat, si jobul pe care il am, si orasul in care locuiesc si tara in care traiesc, nu vreau adica nici sa divortez, nici sa demisionez, nici sa emigrez.

4 comentarii:

  1. Sa fiti sanatosi si sa va iubiti! Nu mult, nu putin, doar sa va iubiti!
    Va imbratisam cu drag si "La multi ani!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Sonia! Sarbatori fericite ca deja cred ca au inceput :)

      Ștergere
  2. Lol, noi am facut 12 ani de la intalnire si nu vrem sa divortam, dar vrem sa demisionam si sa emigram local :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haideti la Toronto!!! Once you go Jack, you never want back :))

      Ștergere