Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 13 decembrie 2016

Initial nu am vrut sa scriu nimic de treaba asta ca nu aveam nici chef, nici ce, dar acum daca tot m-a intrebat cineva aseara daca am votat, am zis sa scriu. N-am votat ca am avut alta treaba. Am fost foarte ocupata duminica cu niste treburi si n-as fi putut sa ajung, nu ca as fi intentionat. Acum insa imi dau seama ca am facut foarte bine ca am stat acasa pentru ca sa le fac un bine romanilor trebuia sa ma duc sa votez PSD. Ca romanilor asta le place. Sa le umple PSD-ul gurile.
Cand am venit eu in Canada, si chiar inainte, auzeam mereu de la astia care plecau din tara ca o fac pentru copii. La momentul ala mi se parea un motiv cam penibil, ba chiar ziceam ca se folosesc de copii ca sa se justifice. Acum, nu pot fi mai de acord cu ei. Judecand din perspectiva copilului, si nu a parintelui, mi-ar fi placut ca parintii mei sa vina in Canada inaintea mea si sa ma fi adus cu ei. Mi-ar fi facut intr-adevar un mare bine. Si si-ar fi facut si lor unul, ba chiar mai multe. Un mare bine la sensul, printre multe alte sensuri, ca ne-am fi avut acum impreuna aici. Asta e oful meu, ca in rest romanilor, le doresc tot binele din lume. Ala pe care si-l doresc ei, cum ziceam la inceput!

8 comentarii:

  1. Sa sti ca dilema asta o avem si noi. Vrem sa plecam din tara sa ii oferim fetitei noatre viata pe care o merita, sa cresaca intr-un mediu unde nu totul se invarte in jurul "spagii" sau a nepotismului. Dar oare canada este tara potrivita? Tu care in curand vei fi mama (app FELICITARI) este canada tara unde crezi ca, copilul tau va fi fericit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singurul lucru pe care pot sa il spun acum e ca eu si tatal lui/ei suntem fericiti aici. Parinti fericiti, copii fericiti! :).
      Nu stiu ce sa spun mai mult deocamdata, nu stiu cat de fericit sau nu il va face pe copilul meu tara aceasta, ceea ce stiu sigur insa e ca mi s-ar parea ciudat sa-mi cresc copilul intr-o tara care nici mie nu-mi place, dar sa ma astept ca el sa fie fericit.

      Ștergere
  2. Fericirea tine mai mult decat de un loc ... asa ca nu vei putea fi niciodata sigur de fericirea copilului tau.
    Tot ce poti face este sa-I oferi o viata intr-un loc normal. Atentie ! Normal nu ideal 😊 Canada este o tara normala nu Raiul ...☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-ar frustra ingrozitor sa stiu ca plozii imputiti si analfabeti de nomenclaturisti o sa-mi conduca copilul asa cum ma-sa, tac-su si mortii lor i-au condus pe ai mei si pe mine. Ha ha, pe mine mai putin. Am avut grija sa nu fie cazul. Scarba mea fata de astia care au castigat acum alegerile e arhicunoscuta ca mi-am exprimat-o pe blogul asta de cate ori am avut ocazia. Pentru mine este absolut incredibil, ceva ce nu pot concepe, ca inca mai exista in Romania oameni care voteaza PSD. Deci e clar ca tara aia numai normala nu-i.

      Ștergere
    2. asta ma scarbeste si pe mine in tara noastra "draga". Ne meritam soarta...altceva nu stim decat sa fim condusi de hoti si penali....tot ce imi doresc este o tara normala...nicidecum raiul :)


      Oare va fi Romania noastra draga NORMALA vreodata?

      Ștergere
    3. Banuiesc ca e o intrebare retorica, pentru ca eu mai degraba castig la loto decat sa iti raspund cu certitudine la intrebarea asta.

      Acum, fiecare defineste normalitatea asta dupa cum ii e felul. Cu siguranta unul care a votat PSD i se pare normala o tara in care lupul e stapan la oi si nu-si va pune niciodata problema sa o schimbe sau, si mai bine, sa plece de acolo. They don't know any better cum zice englezul, n-ai ce sa le ceri. Asa ca poate in felul acesta se deduce cumva si raspunsul la intrebarea ta.

      Ștergere
    4. Sunt mai batrana . INcerc sa iti raspund la intrebarea ta prin postarea mea "post alegeri" de pe pg mea de facebook :
      Cred ca e timpul sa intelegem ca asta e Romania pe care romanii o vor . Asta e Romania pe care o merita . Sa intelegem . Majoritatea asta a ales . Asta vor . Hotie , zona gri , demagogie , lene, muieti is posmagii, taxe neplatite ... asta vor
      Pricepeti ? Asta e motivul pentru care am plecat . Pentru ca ma saturarem de aceasta majoritate . Plus superficialitatea celor care nu fac nimic sa schimbe , prea ocupati cu distractiile cool ... alergam in Europa un weekend cu cheap flights , ne facem selfie cu monumente despre care habar nu avem si le postam , sau ne bataim in club la moda sa semnam condica trendy .... so , stop to care !
      Asta e Romania pe care o vor , pe care o merita si care nu se va schimba niciodata . Daca nu asta e ce vreti aveti o singura directie . Afara .... inauntrul ei nu se va schimba nimic .

      Ștergere
  3. Trist, dar asta e Romania. Avea dreptate Eminescu: "Vreme trece, vreme vine/Toate-s vechi si noua toate". Ca sa nu mai zic de Caragiale care a surprins realitatea politica a vremii in operele lui. Ce ziceti s-a schimbat ceva?

    RăspundețiȘtergere