Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 5 decembrie 2016

Ho Ho Ho, arat de parca l-am inghitit si pe Mos Craciun. Burta mea tocmai a facut 4 luni si cu aceasta ocazie am fost iar la doctor, prilej de nerabdare si de bucurie pentru mine pentru ca de fiecare data cand ma duc ma intalnesc cu bebe putin mai real. E ca o intalnire intre doua fiinte de pe doua planete diferite care se cauta intre ele. El cred ca mai putin, ca-i cam zbenguit. I-am ascultat cu un doppler inimioara batand topind-o pe a mea, dar n-am apucat mult ca s-a ascuns. "Hey happy baby, where did you go?", l-a chemat doctorita inapoi, fugind cu aparatul dupa el. 

Intr-o paranteza, un lucru pe care nu vreau sa uit sa-l zic e ca ziua estimata nasterii mi-a fost ajustata. Este 21 Mai, o data absolut incredibila, ca sa n-o dau in altele, sa zicem doar ca pentru mine e o coincidenta prea mare ca sa fie doar atat. Asta a fost ziua de nastere a bunicii mele care a murit, Dumnezeu s-o ierte, chiar inainte de a pleca eu in Canada si care m-a iubit pe mine foarte tare. Imi zicea ca-s frumoasa ca un "patret". Cu ea semanam.

Am aflat totodata si rezultatele testelor pe care le-am facut data trecuta si despre care doctorita mi-a spus ca sunt "really good", IPS-ul a iesit foarte bine, adica suntem bine, sanatosi, eu putin cam grasa fata de luna trecuta, putin cam mult. Mi-a zis doctorita ca desi deocamdata nu-i problema ca eu eram prea slaba oricum, nu ar vrea sa continui totusi in ritmul asta pentru ca am luat 9 pounzi numai de la ultima noastra recenta intalnire. Nu mai zic si cat luasem pana atunci ca sa nu ma deochi prea tare. Mi-a recomandat sa fac sport si, fara a tine vreo dieta, sa evit totusi cartofii ca i-am spus ca nu ma mai satur de ei, mai ales cand sunt prajiti. Ce credeti ca am facut dupa ce am iesit de-acolo? Am trecut direct pe la Jimmy the Greek. Sa trag de fiare bineinteles.
In poza de sus e bradul de la mine din scara blocului, iar in asta de jos sunt intr-o padure la NoFrills, caut unul si pentru la mine acasa.

6 comentarii:

  1. sarcina usoara in continuare si sarbatori fericite! se vede fain burtica de ...fetita, as zice eu :) eu mai am o saptamana si jumatate pana la termen :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nastere usoara Anca si un bebe sanatos! :). Sarbatori fericite si tie! Da, cred ca e o fetita sturlubatica, mai e putin si se confirma...toata lumea imi spune cam acelasi lucru. Nimeni nu ma crede cand spun ca e baiat, sincer, nici eu nu mai cred. Vedem, eu ma bucur la fel si daca e fetita si daca e baiat :).

      Ștergere
    2. multumesc :) sunt in asteptare, cele mai grele ultimele zile, nu îmi place să fiu luata prin surprindere :))

      Ștergere
  2. Ha! Inca am burta mai mare ca a ta. Cred ca doar pe la vreo 9 luni ma ajungi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. S-ar putea sa fie fata ... baietii se vad mai repede la us 😊

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, cam tarziu, stiu! Felicitari pentru tot. noi tocmai ce ne-am "facut" cu un puiut de om si nu am mai trecut pe aici. Odihneste-te muuult, vei avea nevoie. Am ajuns la concluzia ca nu am stiut niciodata ce inseamna cu adevarat oboseala pana acum. Sarcina usoara! Cu drag, Mihaela.

    RăspundețiȘtergere