Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 4 decembrie 2016

Am fost azi la furat gutui. Fructele astea, preferatele mele dintotdeauna, acrisoare si inecaciose, spre deosebire de orice altceva, sunt singurele pe care in magazin le gasesc numai de sezon. Am aici langa mine un magazin care le vinde de-o vreme si pana acum luam cu ţârâita, doua, trei, de ma gandeam tot timpul ca as manca una, dar nu mai aveam, ca eu doua, trei mananc deodata. Si trebuia iar sa cobor sa cumpar. Asa ca azi m-am dus si le-am luat pe toate. Nu stiu daca din magazin, dar de pe raft sigur. Dupa ce mi-am umplut punga, m-am mai invartit un pic pe-acolo cu gand ca vor umple iar raftul ca eu pe partea cealalta sa-l golesc, dar nu l-au mai umplut. Diseara ma duc iar. Maine dimineata iar. Imi fac stiva de gutui pe iarna. Daca mai apuca.


Si-acum ca tot am adus vorba, alte fructe care imi plac aproape la fel de mult, aproape doar, sunt grapefruiţii. Dar astea nu-s un eveniment, ca le gasesc tot timpul anului, pe toate drumurile. Am baut insa aseara un cocktail de gravide, o combinatie de grapefruit mult cu lamaie si suc acidulat si-atat de mult mi-a placut ca l-am cerut pe acelasi unul dupa altul, si-acuma vreau sa-mi fac si-acasa. Ai grija sa nu te-mbeti! 😋

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu