Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 20 decembrie 2016

Am atat de multe lucruri sa povestesc ca nu stiu cu ce sa incep. Am fost foarte ocupata zilele astea, dar nu cu jobul, ala imi da cea mai mica bataie de cap, ci cu alte activitati extracuriculare, cum ar fi shop around-ul dupa mobila. Pe baza unui design interior pe care nu-l avem, dar la care lucram, vrem pentru inceput sa ne cumparam macar o canapea. Nu de la Ikea, in niciun caz de la Ikea, am zis ca incepem cel putin de la Leon's. In mintea mea, cea cu care judecam lucrurile atunci cand am aterizat in Canada si cautam si noi sa ne intindem capul pe ceva, Leon's era un magazin de calitate si pe-atunci nu pentru buzunarul nostru. Aseara am ajuns din nou la Leon's si ne-am dat seama ca e de fapt un magazin care pute rau a chinezarii, chiar daca-i c-o treapta mai sus decat cele suedeze. Greseala noastra insa, sau norocul nostru, depinde, a fost ca am intrat in Leon's dupa ce ne-am invartit prin magazinele nisate de mobila din North York. Acolo unde se face mobila dupa gusturile clientului cu materiale care tin o viata. Canapele din piele, sau fabric, customized dupa nevoile celui mai pretentios client, ba inclusiv cu culoarea la alegere. Unele dintre ele sunt italiene, altele made in Canada, dar dupa ce intri intr-un magazin din astea, Ikea este un container de deseuri. Preturile sunt exorbitante, dar nu atat de exorbitante ca la Ikea, avand in vedere ca gunoaiele alea ar trebui sa fie gratis, ba si cu promotie la gratis. Ne-a placut foarte mult The Chesterfield Shop, un magazin imens, unde aveau doar canapele, si ceva foarte dragut care sa le asorteze, niste tablouri originale, de la un moment dat uitasem de ce am intrat acolo, ma simteam ca la un muzeu, ca incepusem sa le admir la rand picturile de pe pereti. Acolo probabil ca ne vom intoarce, dar dupa ce ne mai plimbam si prin altele ca imi face o placere mare sa intru in magazine din astea nisate, unele chiar foarte mici, cu piese ca de muzica clasica.

Prima poza e facuta in magazinul Elte MKT, acolo unde am vazut niste decoratiuni de casa foarte dragute, a doua in Leon's, magazin care ne-a dezamagit dupa ce multa vreme am crezut ca e cine stie ce, iar cele doua de jos sunt  din Chesterfield, aia cu televizorul fiind un concept pe care il vrem si noi. Sa ne luam un suport de televizor cu fierplace, si o un model similar de canapea, desi nu alba.
Tablourile din Chesterfield

11 comentarii:

  1. Incercati si Arrow Furniture cu locatii in North York and Scarborough. Deasemenea Ashley HomeStore in Pickering are niste canapele faine.

    Numai bine,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o sugestie, hehe. Structube. Si noi am cautat mult mobile, am fost prin toate magazinele, de nici nu mai stiam ce vrem. La Structube mi-a placut pentru ca erau mai moderne asa. https://www.structube.com
    Spor la cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi la amandoi de sugestii. Nu auzisem de ele, dar ne ducem sa le vedem. Apropo de asta cu "nu mai stiam ce vrem", vorbeam ieri cu o colega despre optiunile pe care le ai cand vrei sa cumperi ceva, orice, si zicea ca sunt atat de multe si de variate incat ajungi sa nu mai stii ce sa alegi si pana la urma nici ce vrei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru sarcina, sa o duci cu bine pina la capat. Te citesc cu placere de mult, mai ales ca sintem vecine :) Am vrut sa iti dau mai o perspectiva la mobila, esti sigura ca vreti mobila scumpa? Eu dupa doi baieti, a trebuit sa renovez casa si sa inlocuiesc mobila... bafta sa va gasiti ce mobila vreti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Gabriela, scuze ca raspund mai greu la mesaje. Eu recunosc ca noi nu ne prea gandisem la aspectul asta, se vede treaba ca nu stim inca ce-s aia copii si de ce sunt in stare, dar chiar zilel trecute mi-a mai pus cineva in vedere aspectul asta si am cazut apoi pe ganduri amandoi. Acum chiar ca nu stim ce mai vrem. Am fost la un magazin care se numeste Designer Furniture, care e de fapt o mica fabricuta, dar pe piata de vreo 35 de ani, care fac face canapele de piele de toate culorile si marimile, si ne-a zos omul care lucra acolo ca si daca se strica in vreun fel (pielea e f rezistenta, dar poate fi din greseala taiata de exemplu), ne ducem cu ea la ei si o repara. Dar chiar $6,000 pe o canapea nu suntem dispusi sa dam, ca pe la pretul asta erau. Vedem noi pana la urma. Sarbatori fericite!

      Ștergere
  5. Daca vezi pe undeva o canapea extensibila cu saltea de dormit buna dar si ieftina sa-mi spui si mie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi ne uitam dupa sectionals, asa cica se numesc canapelele de care vrem noi, alea in forma de L. Nu ne uitam neaparat sa fie extensibila, desi ar fi si mai bine, cat sa aiba talpa aia de la L cat mai mare. Am vz una la Chesterfield care ne-a placut f mult, nu era din piele, dar era faina rau. De aia si spusesem ca vrem sa ne intoarcem acolo, ca ne-a placut aia f mult.

      Ștergere
  6. Subscriu Gabrielei .... lumea ta se va cam schimba de la anul care vine ...mobila fancy nu prea rezista in fata asaltului celor minori . si cea scumpa si cea ieftina are aceeasi soarta 😂😂😂😂 in fata unui marker( normal , permanent ) miraculos aparut in mana lui Praslea 😆😆😆😆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copilul meu va fi un sfant, de unde veniti voi cu idei din astea?

      Ștergere
    2. :))) btw .... ce este ? Fata ?

      Ștergere
  7. Noi ne-am luat sectional de la Structube, din imitatie de piele. Rezista la junior, se curata usor asa ca evita materialele ca sa poti sterge usor. La noi mobila a rezistat bine, peretii n-au avut norocul asta. Sunt cam desenati, dar nu zugravim inca, mai are loc de pictat. Parchetul era nou, impecabil, acum are caracter, adica mici denturi si zgarieturi. Masinutele trebuiesc trantite. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere