Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 29 noiembrie 2016

In primele mele trei luni de sarcina, eu n-am avut energie nici sa-mi misc ochii in cap. Desi somnolenta nu a fost neaparat una dintre cele mai mari probleme pe care le-am avut in perioada aia, mai mult decat sa dorm, nu prea eram in stare de altceva. Acum stau si ma gandesc ca a fost foarte bine asa pentru ca la cat sunt eu de agitata tot timpul, riscam sa uit ca sunt gravida si sa nu pot sta locului asa cum era indicat mai ales in acele prime trei luni. Bine ca am fost tintuita la pat. Organismul nostru nu e prost. Caci acum, de cand nu-mi mai este asa de rau, am si mai multa energie si uneori am impresia ca sar calul. Weekendul asta am fost sa fac curat dincolo, inainte de a preda cheile, de care am si scapat, in sfarsit si pentru totdeauna, ieri. Ne incasau daca nu trabaluiam pe-acolo sau daca plecam si ii lasam pe ei sa care cu liftul canapeaua pe care nu am mai vrut s-o luam pe motiv ca vrem sa ne cumparam alta de piele maro care sa se aseze bine pe parchetul nostru nou.
...Am inceput din nou sa fug dupa autobuz, sa urc cate doua scari deodata, singura problema pe care o am cand stau acum in picioare, fie ca fac ceva sau nu, e ca imi simt greutatea in calcaie. Ma dor calcaiele foarte tare si nu-mi dau seama daca asta e pentru ca centrul de greutate mi s-a mutat prin alte parti sau pentru ca m-am ingrasat eu ca vaca. Oricum, ca sa ma mentin la un gabarit optim, am inceput si exercitiile fizice. M-am inscris la un curs de lupte corp la corp. Glumesc. Sm fost la sala...o data. Ca sa nu recunosc ca ma plictisesc de mor sa pedalez in gol de una singura, si ca mi-e lene si greu, sa ma dezbrac, sa ma imbrac, ii zic lu' colega sa nu-i fie cu suparare ca nu ma mai duc cu ea la pranz ca acum sunt mai smekera ca-nainte, am bicicleta in scara blocului, unde ma si duc...odata si-odata. Pana acum am fost doar la piscina sa inot. Inotul este recomandat femeilor gravide. Chiar daca eu sunt gravida, dar nu stiu sa inot (ca ma trage burta la fund). Am primit moca un noodle, varianta mai putin jignitoare a colacului, si inot sub noodle, dar si sub atenta supraveghere a lui Bobescu. Desi bebe e ok ca el stie sa inoate. De fiecare data cand cobor la piscina am senzatia ca sunt in vacanta, la un hotel. Ma si simt ca la anul. Acum, imi astept si amicii sa facem valuri ;).

3 comentarii:

  1. Imi aduc si eu aminte la prima sarcina ma dureau calciile foarte tare, dar in cazul meu cred ca era din cauza greutatii, in total am adaugat 23 kg :)
    Acum am prins la minte si chiar daca nu o fac cu placere merg de 4 ori pe saptamina la sala si acum la 6 luni de sarcina am pus doar 6 kg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo!!! Trebuie sa-mi fac si eu o rutina. Uite ca tocmai m-ai motivat sa ma duc azi cu colega totusi oricat mi-ar fi de lene. Macar ma taraie dupa ea ca daca ma las in baza mea...

      Ștergere
    2. Eu am o vecina cu care merg impreuna si ne motivam una pe alta, sa stii ca ajuta mult sa ai pe cineva care sa iti zica, Hai la sala :)

      Ștergere