Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 7 noiembrie 2016

Din motive ce tin de privacy-ul meu, n-o sa postez poze, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca am un bebe tare simpatic. Azi a avut prima sedinta foto. O sa ii pun pozele la album si o sa i le arat cand o fi vremea ca sa vada cum arata la 12 saptamani. Azi am avut ecografia care marcheaza mult asteptatul sfarsit al primului trimestru si intrarea cu bine in cel de-al doilea. Pot spune inca de pe acum ca bebe timid nu va fi deloc ca dadea tare zglobiu din manute si din picioruse ca sa fie sigur ca-l vedem. Cand l-am vazut asa vesel, m-a emotionat pana la lacrimi, iar Bobi, care a fost si el invitat inauntru, a intins pe fata un zambet cat el de mare. A fost un moment mai emotionant chiar decat atunci cand am aflat ca il vom avea, pentru ca acum l-am si vazut. Pana acum stiam ca e acolo si creste doar pentru ca burta mi se facea si ea tot mai mare, dar in lipsa unei imagini, nici macar imaginatia nu ma ajuta sa incropesc una de uneori ma intrebam daca eu chiar sunt gravida, mai ales ca in ultima vreme nici cine stie ce simptome nu mai aveam. Acum ma uit la poze si incerc sa-mi dau seama cu cine seamana. E frumos ca tac-su. Mi-as dori sa retraiesc rabufnirea aia de emotie de azi, dar cred ca e once in a life time. Ma multumesc de aceea si cu zambetul acesta pe fata care nu ma mai lasa de dimineata.
Eu am long weekend asa ca nu-mi ramane acum decat sa ma bucur in continuare de bebe in acesta splendida zi, nu-i zic de Noiembrie ca induc lumea in eroare ;)

7 comentarii:

  1. Ti-au zis ca e baietel sau e prea devreme?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prea devreme. La sfârșitul lui Decembrie aflam si sexul. Bobi cand a intrat in camera a zis, ooo, this is a big boy :)). Era mare ca el si neastâmpărat ca mine :))

      Ștergere
    2. Abia astept sa ma joc cu el! Sa vezi ce talent aparte am la adormit copiii.

      Ștergere
    3. El, ea, ce-o fi. Vedem in Decembrie daca o sa vrea sa ne arate ca vb ieri cu cineva si mi-a zis ca a fost la 3 ultrasound-uri sa vada sexul si de fiecare data bebe s-a acoperit asa ca pana s-a nascut n-au putut sti ce e :)

      Ștergere
    4. La noi s-a tot ferit, luni bune, pana intr-o zi, care a coincis cu ziua tatalui, cand s-a dezvaluit in toata splendoarea ei :D
      Important este sa fiti bine cu totii!
      Sarcina usoara!

      Ștergere
  2. Cauta aplicatia " what to expect " in playstore , o sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere