Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 20 noiembrie 2016

De cateva nopti, adica tot atatea de cand m-am mutat, am dormit mai bine decat in ultimele doua luni la un loc. Acum e dimineata si mi-e parul ridicat pe mana de frig. N-am mai simtit frig intr-o casa de om de ani de zile. Poate cand am mai mers prin hoteluri si de prosti ce eram nu stiam cum sa reglam temperatura. In casa de unde, cu placere, am plecat am avut tot timpul probleme cu caldura, mai ales iarna. Afara era un ger de-ti crapau si pietrele de la rinichi, iar noi dormeam cu geamul deschis. Era acolo ca-n furnal. Si nu ca asta ar fi fost o problema, problema era ca nu puteam regla nicicum temperatura aia. Acum, ce sa zic, era mai bine decat in garsoniera din Bucuresti unde ne cc'am pe noi de frig, dar nu stiu din care punct de vedere. La inceput imi placea, dar pe atunci eram si eu altfel. Pe atunci sufeream de frig, sechele de copilarie comunista, acum sufar de caldura la sensul ca nu o mai suport. Eu m-am si aclimatizat aici, acum nu mai am nevoie sa ma sufoc de cald ca sa imi fie bine, ba mai bine vreau sa-mi fie frig si sa pun ceva pe mine la o adica. OK, hai ca m-am lungit, deci am dormit cel mai bine de doua luni pentru ca acum am posibilitatea sa-mi reglez, dupa bunul plac al glandelor mele sudoripare, temperatura din barlog. Dincolo, nebunii aia de la MetCap, asa se numea firma care detinea blocul de rent, ii pun numele aici de reclama negativa, incepusera sa ne dea caldura din Octombrie, iar pana azi cand se anunta niste fulgi, in Toronto cel putin, au cantat pasarelele, au iesit iar florile, ba la un moment dat crezusem ca s-au sucit polii si-odata cu ei si calendarul s-a intors cu susu-n jos. Singura furtuna cu care m-am confruntat in ultima vreme a fost cea a hormonilor din corpul meu care imi dadeau pe deasupra niste hot flash-uri ca femeilor la menopauza, acesta fiind, evident, singurul lucru de care aveam nevoie in timpul noptilor mele toride, in care ma trezeam de cel putin trei ori, la ore absolut nejustificate, ba uneori nu mai adormeam deloc dandu-mi astfel motiv sa dorm din picioare la munca.

Temperatura, de-afara si dinauntru, este deci unul dintre manifestarile sentimentului de proprietate. Sunt fericita ca sunt proprietar pentru ca am scapat de caldura. Al doilea motiv este ca am scapat de flocii de animale, ma scuzati, care imi intrau in gura, la propriu, pentru ca eu spalam carpele de bucatarie la comun cu ceilalti locatari ai blocului care isi spalau cainii in masinile de spalat. E adevarat ca eu aveam si niste colacatari foarte nesimtiti, din astia mai nou veniti, ca eu cand m-am mutat acolo nu era asa. Aici fiecare are bineinteles masina de spalat si dryer in casa, dar asta nici nu mai conteaza din punctul de vedere expus mai sus pentru ca blocul este "PET NOT ALLOWED". Viata la condo nu e ca viata la tara, pardon la casa. Vine cu instructiuni de utilizare care sunt mai degraba interdictii, dar eu nu pot fi mai fericita cu ele. Deci o alta manifestare a sentimentului de proprietate la condo ce-i drept, nu la casa, e ca nu face fiecare ce vrea p* lui!

Inainte de-a mai enumara, alta data, si alte manifestari, iata primele noastre achizitii de casa noua. Doua beanbag-uri colorate. Ala roz e al meu. Urmatorul pe lista e un fireplace, dar nu de caldura bineinteles, ci de fancy. Asta e o alta manifestare a sentimentului de proprietate, incepi sa-ti cumperi ce n-ai avut in copilarie!

2 comentarii:

  1. Se vede ca nu am intrat demult pe blog, felicitari pentru casa nou dar si pt bebeul care o sa vina curind!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Viața merge înainte si cand nu intram pe blog :).

      Ștergere