Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Cu mutatul asta am atata treaba acasa de nu-mi vad capul si tocmai de aceea nu ratez nicio ocazie sa scap de ea. Mi-am tras pe mine vesta rosie sa nu ma deoache careva de grasa si frumoasa ce-s si mi-am luat si azi indicata portie de frecat menta pe-afara prin acest Toronto care s-a tomnit, mai ales ca vremea asta e inca tare draguta cu noi. Acum ca m-am obosit destul, ma pun sa vizionez 5 episoade de Walking Dead si gata treaba 😛.

4 comentarii:

  1. Pozele sunt din High Park?
    Foarte frumos peisaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu in High Park, sunt făcute in parcul Sunnybrook. Am ieșit ieri la o plimbare ca imi place in fiecare an sa fac câteva poze toamna. Anul acesta am prins-o cam târziu ca erau copacii cam goi si pe jos frunzele deja uscate, asta însemnând ca am ratat curcubeul ala de culori tomnatice, dar tot a fost frumos. Cred ca in High Park e si mai frumos.

      Ștergere
    2. Aaaa, Sunnybrook! Tare mult mi-a placut parcul ala! Paca ajungea, cumva, pana la Edwars Gardens. Pe unde va la iesirea din gradina botanica si intrarea in Sunnybrook veneau marmotele. Doamne, ce dragi imi erau!
      http://vulpitacalatoare.blogspot.ro/2014/07/toronto-marmote-in-edwards-gardens.html

      Toate cele bune si multa sanatate!

      Ștergere
    3. Da, e lângă Edward Gardens. Noi in parcul ala mergem vara la picnic si vin si marmotele. Parcul are niște poienițe unde sunt mesele si grătarele si pe marmote le vezi tot timpul la marginea paduricii :).

      Numai bine si tie!

      Ștergere