Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 26 octombrie 2016

Weekend-ul acesta incepem debarasarea. Am facut rost de niste cutii de la munca, asa ca acum am unde sa azvarl ce gasesc inca util pentru casuta noastra. Abia astept sa ma mut. Cum vine dupa luna asta grea pentru mine, si la propriu, si la figurat, e ca si cum incep o viata noua. Am impresia ca o iau iar de la capat. De la un alt capat. Nu m-am mai simitit asa de-acum 6 ani cand, exact pe timpul asta, imi luam ramas bun de tot de dincolo si mutam aici. Atunci am avut putine bagaje de carat, nu ca acum, dar greutatea a fost mai mare. Eram excited ca plec, dar eram si destul de alarmata. Uitandu-ma acum in spate nu stiu zau ce mi s-a parut atat de dramatic in plecarea aia. Acum n-am de ce sa regret ca am plecat, chiar daca la inceput am avut si ratacite momente in care am facut-o. Acum am regrete vizavi de ce-am facut sau n-am facut pe aici, dar ca am plecat de-acolo, deloc. Singurul regret pe care il am e ca parintii mei nu au venit aici inaintea noastra, ca noi mai devreme de cat am venit nu am fi putut veni altfel decat adusi de ei. Stiti ca eu trebuia sa ma duc in Decembrie in Romania? Nu ma mai duc si nu ca ar fi asta o mare paguba, dar este pentru ca pierd banii de bilet. Eu imi luasem insurance din ala in caz ca nu mai pot merge, dar motivul pentru care nu ma mai duc nu e acoperit, asa ca pierd si banii de insurance. Motivul pentru care nu ma mai duc e ca e iarna si nu-mi permite conditia sa risc pe-o asemenea vreme mai ales ca ma duceam singura. Daca era sa fi fost si Bobi era altceva, dar el n-a vrut sa mearga si nici acum nu vrea. Mai bine totusi pentru ca vom petrece primul Craciun in noul nostru cuibusor si vreau sa-mi fac un brad cat casa, si cozonaci burtosi ca mine.
In alta ordine de idei, mai bine n-am inceput sa ma simt, chiar daca asa pare, dar, mai nou, am zile in care imi revin, ca sa ma doboare iar si mai tare in zilele urmatoare. Pentru o zi buna, platesc cu varf si indesat vreo trei, patru dupa. Intre timp am abandonat si scoala. Am ramas gravida, am abandonat scoala, cam asa ceva. Am zis mai bine sa aman pana cand o sa ma pot tine cum trebuie de ea. As fi putut sa ma las in voia unei note de trecere si-a lui Dumnezau cu mila, dar eu n-am fost niciodata asa. Bineinteles ca am pierdut si banii de curs, dar paguba asta e contrabalansata de bucuria ca am descoperit un loc in Toronto unde pot sa-mi cumpar super sosete. Serios, sosete de bumbac, de firma buna, cu 2$ de la un magazin de fabrica.
Dar una peste alta, un lucru care ar trebui sa ma umple de entuziasm e mult asteptata petrecere de Halloween de la job. Vor fi iCadouri pentru cei plini de idei, asa ca toata lumea, care mai de care, nu stie ce sa se faca, ce sa fie? Pot eu sa fiu the party killer? Sau in varianta mai draguta, the party pooper? 💩

13 comentarii:

  1. Spor la debarasat! Am asa un feeling ca acea camera pe care o vedeai pentru tine, ca reading room (daca imi amintesc bine), va fi pentru bebe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bb o sa doarmă cu noi in primul an, apoi după ce învață sa meargă va avea camera lui. Ca sa vina la noi cand vrea :))). Reading room-ul e bonus, va fi al tuturor. Si a lui bb ca o sa il învăț sa fie deștept de mic. Aia nu e o camera de dormit pt ca are prea multă lumina. E înconjurat de geamuri, din câte imi aduc aminte. Nici nu mai stiu cum arată apart nostru.

      Ștergere
  2. Nu prea e idee grozava sa stea cu voi in camera (un an ?!) .... nici pentru el , nici pentru voi si nici nu va fi asa usor sa-l trimiteti la el in camera mai tarziu :D ... dar probabil ideea asta nu ti-o va scoate nimeni din cap . Partea buna e ca al doilea vei fi mai inteleapta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am cum e mai bine, daca ma crezi n-am pus in viata mea mana pe un bebelus, m-am scotocit bine in memorie, dar n-am gasit cine stie ce legat de uitat atent macar la unul, daramite de tinut in brate sau mai stiu eu ce. Va fi o experienta complet noua pentru mine, doar ca ma gandesc ca eu n-as putea sa dorm deloc stiindu-l in alta camera. M-as gandi non-stop ce face. Decat asa, mai bine il tin in patutul lui in camera cu noi. Plus ca as vrea sa-l smotocesc o tzara si in toiul noptii. Ah, abia astept sa se nasca puradelul asta al meu!

      Ștergere
    2. Bebele nu e jucarie . PEntru linistea ta s-au inventat monitoarele :) ... El are nevoie de spatiul lui . E sanatos si pentru el si pentru tine si pentru cuplu ... Fa-i camera lui si ai sa vezi dupa unde il ti ...hai ca te asteapta hard time 😀😀😀 de ales car seat, carut , patut , high chair 😀😀😀😀 daca vrei iti imprumut lista de la baby's r us a fiica mìi sa te inspiri :)

      Ștergere
    3. Stiu ca sunt multe de cumparat, dar o sa ma ocup de asta mai tarziu ca acum am altele pe care tr sa le rezolv repede. Dupa ce ma vad mutata dincolo, o sa incep sa ma gandesc si la celelalte.
      Stiu ca sunt monitoare, dar asta ar insemna sa stau noaptea cu ochii pe monitoarele alea si care-i rostul? Monitoarele mi se par super utile pe timpul zilei, dar noaptea nu vad cum poti sa le urmaresti fara sa te trezesti din 5 in 5 secunde sa le verifici. Serios, nici nu s-a nascut copilul, dar nu ma pot gandi ca eu voi fi intr-o camera si el in alta.

      Ștergere
  3. Sosete, vreau si eu sosete! De unde?
    In rest... urasc mutatul din tot sufletul desi presimt ca mai vine unul curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vera, daca vrei şoaxe de bumbac (80%), du-te aici:
      http://maplehosiery.com/

      Au un outlet, cred ca e magazinul fabricii, unde gasesti o gramada de sosete de calitate. Adresa e la 101 Alexdon Rd. E cam departe de tine, dar te duci o data si iei mai multe ca sunt de toate felurile si sunt ieftine.
      Mie imi plac sosetele, dar nu vreau decat de bumbac ca cele de poliester nu le pot purta. Ma enerveaza si sa le ating, daramite sa le tin in picioare. Astea pe care le-am luat eu au 80% bumbac, dar cred ca gasesti si cu 100% daca cauti. Eu n-am avut timp sa caut ca eram in lunch la munca, dar am de gand sa ma mai duc in curand.
      Iar te muti Vero? Nici mie nu-mi place sa ma mut, imi place ca ma mut, dar nu-mi place procesul. Pe mine intotdeauna dezordinea m-a intimidat LOL.

      Ștergere
  4. eu inainte sa se nască Luca ziceam ca va dormi de la inceput in camera lui si noi o dormitor; dupa nastere total alte poveste, am practicat cosleepingul multa vreme datorită alaptatului , si consider ca a fost cea mai buna decizie ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-ar fi un pic teama sa dorm cu el/ea in pat, dar spun asta pentru ca asa cum ii ziceam si Elenei mai sus, eu n-am experienta deloc cu copiii si habar n-am ce si cum e mai bine. O sa invat pe parcurs de la cele care au crescut copii inaintea mea, de pe internet si din instinct, ca asta din urma nu da gres. Am vorbit cu sora-mea in wk si ea are un bebelus de doua luni si tot asa mi-a zis ca doarme cu el in pat. Ea are mai multa experienta nefiind la primul copil. Daca asta ajuta la alaptat, poate ma incumet sa dorm si eu cu el in pat ca vreau sa-i dau ţâţă, nu formule, daca bineinteles se va putea.

      Ștergere
    2. nici eu nu am avut experienta,dar a venit totul asa natural, de la sine; cred ca nici nu ma miscam cand dormeam, totusi era foarte odihnitor somnul impreuna :)

      Ștergere
  5. Hai sa impartasesc si eu din experienta. Mie mi-a fost frica sa dorm in pat cu micutul, mai ales cat era bebelus, dar am dormit am dormit cu el in aceeasi camera pna pe la 8 luni. sa stii ca sunt guidelines facute de guvern, sunt de ajutor. Mai nou, ascultasem la radio, ca noile guidelines recomanda sa nu doarma bebele singur in camera pana la 1 an. Dar cel mai important, go with your instinct. Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa consult si eu guideline-urile pt ca asa am si eu de gând sa fac. Încă de la inceput m-am gândit ca vreau sa țin pătuțul in camera cu noi pt ca pur si simplu nici nu-mi pot imagina sa-l las singur pe timpul nopții. Fiecare face cum crede mai bine, dar eu ramân la decizia asta care psihic mi se pare cea mai confortabila.

      Ștergere