Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 5 octombrie 2016

Pe-aici prin North America, nu stiu daca si prin alte parti, dar aici am auzit prima data, barbatii, cand le raman femeile gravide, zic "WE are pregnant!". Cand am am auzit asta prima data, mi s-a parut cam lame sincer, o gaselnita din asta politicoasa corect ca sa le fac pe femei sa se simta mai bine, desi ma indoiesc ca asta le-ar taia greata. Si acum, desi inteleg altfel formularea asta, tot mi s-ar parea ciudat ca Bobi sa zica "suntem gravide". Desi prima data cand i-am spus ca a comis-o, el m-a intrebat in cate saptamani "suntem"? E foarte mandru ca nevasta-sa e gravida. E ca si cum mie mi-ar mai fi crescut o inima, la propriu, iar lui un c**. Dar de ce zic totusi ca acum o inteleg altfel? Pentru ca uitandu-ma la Bobi am uneori impresia ca ar vrea tot el sa-l care si pe bebe in burta. Nu ma mai lasa sa fac nimic, imi cumpara de mancare, imi face numai bunatati si toate poftele ciudate, sarate, murate, are grija de mine, ma tine de cap :)), asa ca, din experienta proprie acum, am ajuns la concluzia ca barbatii folosesc fromularea asta nu ca sa le faca pe femei sa se simta mai bine, ci pe ei, ca in realitate ar vrea, de fapt, ei sa fie gravide.

6 comentarii:

  1. Poate Bobi e o specie aparte :) Eu n-am vrut sa fiu gravid desi inca par ca as fi (e de la bere). Oricum e o perioada faina pentru amandoi. Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar pe bebe nu-l cara el, ca in rest le face pe toate. Ce eram eu nesimtita inainte, acum m-am lenevit de tot, iar el nu face altceva decat sa-mi dea apa la moara. Glumeam cu gravidul, nu cred ca si-ar dori nici el, dar e la fel de implicat ca si mine, ba apropo de bere, a renuntat si la asta, a zis ca pt el nu mai bea, acum bea numai pt mine si pt bebe, ca noi nu putem hahaha.

      Ștergere
  2. e dragut ca empatizeaza cu tine, tin minte ca la primul bebe am avut si eu pofta de pepene rosu cam 2 saptamani si degeaba, ca al meu sot tot uita sa opreasca la piata sa cumpere, iar eu eram panicata ca e prea greu pepenele sa il car singura la masina; la al doilea bebe, nici nu am mai zis nimic, mi-am luat singura, ca daca pot cara cu copil de 11 kg in brate toata ziua, sigur nu patesc nimic de la un pepene :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropo de carat pepenele, o sa scriu la un moment dat cum mie si sa merg mi se parea un efort care i-ar dauna lui bb :)), dar mi-am revenit, schimbare foarte importanta de atitudine 😎.
      Bobescu e foarte grijuliu de felul lui, a fost tot timpul ca o mama pt mine si nu glumesc, noroc cu el ca altfel ma mancau cainii, acum cu atat mai putin ma mira ca e asa :).

      Ștergere
  3. In ultimul trimestru chiar vei vrea ca Bobescu sa fie cel insarcinat. Sa ii dea lui la ficati, ca tare mai doare :) Partea placuta de atunci e sa vezi cum face bbeul rotocoale prin burtica ta! Entertaiment asigurat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa se faca saltimbanc. Acum asist doar uimita la intruparea lui. Nu vad ce se petrece acolo, dar stiu, si oricat ar fi de natural, la sensul ca toate vietatile fac pui, tot mi se pare aiuritor de miraculos!

      Ștergere