Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 12 octombrie 2016

Parca am inventat azi apa cu lamaie, asa ma simt. Exista o forma mai severa a morning sickness, hyperemesis gravidarum, asa se numeste, din cauza careia poti sa ajungi cica si in spital. Daca imi aduc bine aminte, Catherine a printului William ajunsese in halul asta. Eu cred ca sufar de o forma mai putin severa a acestei forme severe de morning sickness, zic mai putin severa pentru ca desi mai rau ca acum nu mi-a fost in viata mea, n-am ajuns inca la spital. E ca si cum as avea rau de masina incontinuu, indiferent de ce fac. Parca saptamana trecuta ma mai lasase, dar in weekend m-a luat iar pe sus, de-acum stiu si cum e raul de inaltime. O singura data cred ca mi-a mai fost asa de rau, cand am mers cu vaporul in largul oceanului la Boston sa vedem balene, de-mi venea atunci sa-mi vomit si intestinele. Doctorita mi-a spus sa mananc non-stop ca ajuta, ceea ce eu fac, cel putin dimineata, dar nu ma ajuta prea mult. Pana la masa de pranz eu sunt intr-un continuu preludiu alimentar si pentru ca imi cere organismul, dar si pentru ca, intr-adevar, daca am stomacul putin golit, ma invarte si mai tare. Dupa ce am incercat degeaba s-o tai cu muraturi, bors, moare de varza si alte fructe din astea de mare, n-am stiut ce sa ma mai fac si m-am lasat asa in voia sortii de zile intregi daca ma vedeai ziceai ca m-am ingropat pe mine, asa o mutra amara aveam. Ce aura de femeie gravida, eu cred ca sunt singura femeie gravida care nu are nicio aura!!! Pana aseara cand din intamplare mi-am facut o limonada. A fost de parca am descoperit-o eu!!! Am taiat in doua o lamaie zemoasa, am stors-o intr-o cana si-am turnat peste ea apa minerala rece ca gheata, ca nimic din ce-i cald acum nu mai suport. Daca va vine sa credeti pozele cu zapada ma fac cea mai fericita, iar dusurile calde au devenit cea mai mare corvoada. Asa ca de ieri beau apa cu lamaie, sau mai degraba lamaie cu apa, FARA ZAHAR, adica un fel de agurida, care mi-o acrit si sufletul in mine. Dar macar m-am mai luminat la fata. Acum cred ca sunt si eu putin glowing!!! 😎

4 comentarii:

  1. Nu mai pot de ras!!! Stiu ca nu e dar nu ma pot abtine. Ai asa un stil de-a povesti... te pup gravidoshenie ce esti! Cred ca vei fi frumoasa tare dupa ce te lasa greturile si incepe sa se vada burtica. Un copil gravid! Apropo de mancat continuu... vezi ca se schimba si metabolismul omului uneori in sarcina si ma dau exemplu pe mine care tot un tantar ca tine am fost inainte de primul si la sfarsitul lunii a noua aveam 90 kg. Ai impresia ca s-au dus? Neah!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De luna viitoare vreau sa ma duc la sala. Mai las sa treaca luna asta, dar de pe la jumatatea lunii viitoare imi reiau activitatea la sala. Nu mi-e teama ca o sa ma ingras, e normal, dar incerc sa nu ma ingras foarte tare. De asta insa o sa ma ocup dupa ce nasc, deocamdata doar tratez situatia cu grija. Mancatul meu incontinuu inseamna foarte multe fructe de fapt, nu altceva. Mananc incontinuu mere, piersici, banane, prune etc. Din fericire organismul meu respinge ferm dulciurile. O singura data am mancat o prajitura ca am vrut, in rest nu-mi trebuie. La inceput intelesesem complet gresit situatia, voiam sa mananc cat mai mult ca sa fiu sigura ca bebe are tot ce-i trebuie, nu voiam sa mai merg pe jos deloc de teama sa nu fie un efort prea mare :)), acum nu mai sunt asa, mi-am revenit, atata doar ca ma sacaie greata asta tot timpul.

      Ștergere
  2. Cere OB ului http://chealth.canoe.com/Drug/GetDrug/Diclectin . Ajuta ..... sa vezi cum e cand ai dubla cantitatea de hormoni cum e :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a spus si doctorita de medicamente, dar nu a insistat foarte mult, si n-am insistat nici eu. Incerc sa evit asta deocamdata si fac ce pot mai fara sa iau pastile. Sper ca pana luna viitoare sa-mi treaca, daca nu-mi trece, atunci va trebui sa iau probabil pentru ca devine tot mai greu de suportat. Pana luna viitoare mai rabd asa, dar mai mult, nu stiu daca mai pot.

      Ștergere