Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 16 octombrie 2016

De cand am ramas insarcinata, viata mea a fost foarte plictisitoare. Pentru ca sufar si arat ca un maidanez si n-am chef sa-mi urmaresc nici gandurile, daca poti sa-ti dai seama, de doua luni intregi n-am mai fost la mall, nu mi-am mai cumparat nimic dragut, dragut fiind, in acest context, inutil pentru ca nu mi-am cumparat de fapt nimic nici nedragut. Ca niciodata, aproape ca n-am avut nimic de platit la VISA pentru ca n-am cheltuit un ban nici macar pe-o guma de scuipat, ba cand mi-am luat abonament la metrou, uitasem si PIN-ul. Azi, hotarata sa ma smulg odata din pat, mi-am cumparat acesti papuci oxforzi de lac dantelati si parca demult nu m-am mai simtit asa de implinita. Sper ca bebe e si el bucuros ca ma-sa nu mai e asa desculta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu