Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 30 octombrie 2016

Am inceput sa adunam de prin casa, sa punem in cutii ce luam dincolo, in saci ce e de aruncat la gunoi, si tot in saci ce e de dus la Value Village, haine care nu sunt chiar de aruncat, dar ne prisosesc si poate le gasesc altii utile. Pe de alta parte, acum cam toate hainele imi prisosesc avand in vedere ca mi-au devenit incomode. Ieri mi-am cumparat primele haine de gravida. Arat ca un clovn simpatic in ele, dar sunt foarte confortabile. Le-am luat de la Old Navy, ca mi-a zis o tipa de la munca cum ca ar avea acolo pantaloni cu burta. Eu nu stiam ca exista si-o asemenea moda, iar pentru cele care inca nu stiu, aceasta informatie este extrem ce pretioasa. Pe mine a inceput sa ma incomodeze burta destul de devreme si cautasem prin magazine niste pantaloni normali, dar dintr-un material, sau o croiala mai lejere. Asa am facut greseala sa cheltuiesc destul de multi bani pe haine care imi sunt, de fapt, complet inutile. Pentru ca nu sunt bune nici pentru gravide, si n-o sa le mai port nici dupa pentru ca nu-mi plac. Probabil ca haine de maternitate sunt si pe la alte firme, dar Old Navy e o firma ieftina, adica numai buna pentru o situatie provizorie. Inainte nu mi-am cumparat niciodata blugi de la Old Navy pentru ca aratau prea cheap pentru gusturile mele, Bobi isi lua de acolo blugi de tavalit prin santier, dar astia de gravida sunt chiar foarte buni si nici nu-mi stau chiar atat de rau. Acum probabil ca nici chiar atat de bine, dar am inceput sa-mi apreciez noua aratare cu un mare zambet pe fata. Sunt chiar foarte draguta asa balonata. Asta mai nou, ca luna trecuta aratam ca o fantoma, de ma speriasem si eu de mine. Pentru ca thanks God, chiar am inceput sa ma simt mai bine. Tot imi este rau, dar comparativ cu saptamanile trecute, acum e mult mai tolerabil. Chiar daca inca ma invart ca o curca chioara prin casa numai dupa mancare, inainte nici atata nu puteam. Dar cel mai mult ma bucur ca am inceput sa-mi enjoy si eu pregnănciul. Ca toata lumea imi spunea la inceput cat de fain va fi, iar eu luna trecuta, zau ca nu intelegeam la ce se refereau. Starea aia continua de voma imi dadea oaresce depresie, pe bune, nu era nimic fun. Ma uitam la femei gravide pe internet cum sunt luminoase la fata si le invinuaim in gand ca nu sunt sincere. Ba ele erau, dar abia acum inteleg si eu de ce. Caci acum si eu parca sunt pe alta lume, intr-o liniste sufleteasca deplina. Nu-mi pasa de nimic altceva decat sa ascult muzica lina, cristalina, sa miros aerul curat de dupa ploaie sau aburii de paine calda de la Adonis, sa ma gandesc la Craciun, la brazi, la cozonaci si la zapada, sa ma mangai pe burta si cam atat.

5 comentarii:

  1. Thyme maternity are haine foarte faine pentru pregnant women. Sunt faine si dupa aia. Merita sa le faci o vizita. Inclusiv pentru lenjerie intima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele msi frumoase si de calitate hainute otr gravide le gasesti aici : http://www.thymematernity.com/en/maternity-clothing

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi, o sa ma duc acolo. Adevarul este ca e o diferenta colosala de confort intre hainele normale si cele speciale. Eu nu ma mai pot imbraca cu nicio pereche din blugii pe care ii am in dulap, dar mi-am luat din astia de gravida si sunt incredibil de confortabili. Tot timpul m-am intrebat cum se pot imbraca femeile insarcinate in blugi, si abia acum inteleg cum. Ieri, dupa ce am scris chestia asta m-am gandit sa ma duc sa duc inapoi niste pantaloni din aia pe care mi-i cumparasem eu aiurea si norocul meu a fost ca mi i-au schimbat. Nu mi-a dat banii inapoi ca ii purtasem deja, dar mi-a dat un credit store si mi-am cumparat altceva in loc :).

    RăspundețiȘtergere
  4. DA cautare cu tshirt pregnancy pe amazon si o gasesti o gramada de tricouri cu mesaje haioase gen
    https://www.amazon.ca/Christmas-Peeking-Maternity-Shirt-Pregnancy/dp/B00PHS77H4/ref=sr_1_27?ie=UTF8&qid=1477915243&sr=8-27&keywords=T+shirt+pregnancy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fain un tricou din asta daca mi-l face cineva cadou LOL. Eu cautam haine cu care sa ies din casa ca oi fi eu gravida, dar nu voiam sa merg ca lola la job :))

      Ștergere