Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 30 septembrie 2016

Viata mea pare ca a devenit foarte simpla: papa si somn. Mi-am pierdut interesul pentru tot ce nu e de mancare. Pare simpla, dar nu prea e. Salivez ca un dulau numai cand ma gandesc la ce sa mai bag sub nas. Salivez si la mancarea oamenilor din metrou. Aseara m-am suprins uitandu-ma cu tot jindul la briosa asa de frumos mirositoare a unuia care o ciugulea langa mine de blackberries. Mai ca i-as fi zis daca nu-mi da si mie putin. Mai adineari i-am furat colegei para din mana. Ea mi-o intinsese doar sa-mi arate ca e de la ea din curte, dar ea s-a trezit fara para, iar eu m-am trezit zicandu-i sorry, in timp ce imi infinsesem deja dintii in ea. M-a innebunit mirosul. N-am stiut pana acum ca perele au esenta de parfum. Nu numai apetitul imi este alarmant si mi se umple gura cu apa cand vad, miros, si chiar aud mancare, dar are acum si gust mai bun, ca atunci cand esti flamand ca lupul. Mananc toata ziua, de aia am si inceput sa arat mai gravida decat sunt, daca s-ar putea numai ochiuri si rosii cu branza, bebe n-ar putea fi mai fericit. Stilul meu alimentar s-a schimbat, nu as zice radical ca nici inainte nu mancam chiar orice, dar acum nu mananc orice deloc. Inainte ma mai scapam la fast-food, mai mancam pe apucate ce apucam, acum, bebe m-a pus la respect. Fast-food-ul ii pute, nu vrea dulciuri, nu-i prea place nici mancarea gatita, dar daca ii dau rosii cu telemea si cate-o piersica s-o smotoceasca de puf, nu pare sa-i mai trebuiasca altceva. Si-asa sunt si eu linistita cateva minute. Cateva minute ma rog cateodata sa fiu iar normala pentru ca daca unele femei sunt gravide si cica habar n-au, nici eu nu am morning sickness, eu am alldaylongmorning sickness.

4 comentarii:

  1. Mirosul te innebuneste, mai ales in primele trei luni. Combinatiile ciudate vor fi la ordinea zilei! Enjoy, acum ai o scuza daca amesteci branza cu dulceata ;)
    Peste vremuri te vei mira de ce pofte ai avut!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce n-am avut si eu blog pe vremuri cand eram graviduta? Ce fain va fi cand bebe va creste si va putea citi toate astea ce scrii tu pe-aici! Sa nu le stergi niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitări pentru bebe! este amuzant pentru mine sa citesc despre stările tale de viitoare mămica, eu nu le-am experimentat deloc, 0 pofte cu primul bebe, iar acum la a doua sarcina, în afara de cresterea burticii, nici o pofta, nici o greață, nici un nimic...amândoi băieți :) bucura-te de aceasta perioada , e foarte faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari de asemenea pt bebe :). Cum ziceam...unele femei n-au nimic, iar altele au prea mult. Mie e atat de normal sa-mi fie rau incontinuu ca daca nu mi-ar fi rau, m-as panica :)).

    RăspundețiȘtergere