Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 28 septembrie 2016

Nu mai exista nicio indoiala ca pregnănciul m-a afectat rau de tot la cap. Si butonul meu de alarma este defectat complet. Daca ma doare ceva, nu e bine ca ma doare, daca nu ma doare ceva, nu e bine ca nu ma doare. Din cauza asta am ajuns aseara la urgenta la Spitalul North York, unde am stat de la 6 seara pana la 1 noaptea. Ma durea de vreo zi in partea dreapta, nu foarte tare, dar era o durere constanta, pe care uneori o mai simteam si in partea stanga, si despre care m-am alertat pana intr-acolo incat ca sa stiu ce am de facut am vorbit cu doctorita mea la telefon. Mi-a zis ca poate fi ceva normal pe motiv ca uterul se mareste, mai ales ca ultimele mele analize la sange iesisera bine, dar daca durerea nu se va opri, mi-a spus sa-i promit ca ma duc in Emergency Room pentru un ultrasound, sa ma verifice de un eventual ectopic pregnancy, adica o sarcina extrauterina. Gata, dupa ce am vorbit cu ea s-a terminat, nu stiam cum sa fac sa fug mai repede la spital. Mi se pusese pe creier si vreo trei ore n-am mai fost buna de nimic la munca. Chiar aveam si-un curs la care trebuia sa ma duc pe seara si colega m-a intrebat daca mi-am terminat assignment-urile, iar eu aproape ca am strigat la ea, numai nu i-am zis, fuck off cu assignment-urile tale, eu mor aici si tu ma freci la cap. Mi-a si zis la un moment dat ca daca i-ar fi spus cineva inainte ca asa o sa ma port gravida, nu credea.
Durerea se mai oprise, dar eu tot m-am dus, chiar daca aproape a trebuit sa innoptez acolo. O sa povestesc mai tarziu despre Emergency Room, dar important e ca am avut un ultrasound, primul ultrasound, care initial imi fusese programat peste vreo doua saptamani, in urma caruia mi s-a transmit ca bebe este foarte bine, ca are deja o varsta onorabila, 6 saptamani si 3 zile, ba are si inimioara, pe care i-am si auzit-o batand. In rest, slava Domnului, doar dureri normale, but I got my peace of mind cum se zice. Hmmm, macar de-ar fi asa, dar numai dupa ce imi spusese doctorita "the baby is alive", dupa ce ma asigurase ca totul e bine cu my little bean, eu incepusem sa ma gandesc ca o fi fost bine, dar eu am facut ultrasound-ul acum vreo trei ore...Cred ca primul gand a lui bebe dupa ce i s-a copt creierasul a fost Doamne, ce mama nebuna, pe unde mi-ati gasit-o, fratilor?

14 comentarii:

  1. Inseamna ca intuitia ta era corecta luna trecuta , nu ? Daca te mai trec intrebari si vrei raspunsuri imi poti trimite mesaje pe facebook 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand mi-a fost rau in August nu eram gravida, s-a intamplat dupa. Bebe are varsta calculata de la ultima menstruatie, nu de la conceptie efectiv. Nu stiu exact cum calculeaza ei, dar asa scrie pe raportul de la ultrasound. Cat despre intrebari, chiar iti multumesc. Cand o sa am, o sa apelez ca tare speriata de bombe mai sunt.

      Ștergere
  2. Ba eu cred ca ei calculeaza dupa marimea sacului embrionar ca daca e sa gandim logic ramai gravida cam la 2 saptamani dupa menstruatie adica undeva pe la jumatea lui august. Exista si menstruatii false mai ales in prima luna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ultrasound il masoara efectiv pe bebe si in functie de marime ii stabileste varsta gestationala (estimativ). Varsta gestationala, care incepe odata cu prima zi a ultimei menstruatii, este diferita de cea fetala cu in jur de doua saptamani. Varsta fetala este varsta efectiva a lui bebe de la conceptie. Sper ca am explicat bine.

      Ștergere
  3. Ok ... daca la US ti-a dat 6 weeks .... inseamna ca a fost cinceput acum 6 saptamani .... o luna jumate . Adica pe la jumatate lui august.... oricum . E mai mare decat credeaI tu .... doar 2-3 zile de intarziere erau deja vreo 4 sapt peste. ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o sa detaliez acum programul, dar e calculat gestational. August, prima parte a lunii cand mi-a fost mie rau, nu are nicio treaba in povestea asta. Totul s-a intamplat dupa. 100%. Am toate datele problemei, dar nu are rost s-o mai lungesc. Important e ca bebe e bine.

      Ștergere
  4. Chiar asa: bine ca e bebe bine! Sa sarbatorim majoratul ca saptamanile astea cu una in plus sau in minus is pis af cheic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc Traian, de altceva nici n-am nevoie!

      Ștergere
  6. Azi avem US PTR determinare de sex :))) o sa fie funny ... eu sper a fie 2 fete :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pereche e fain! Asteptam vesti :)

      Ștergere
    2. Sa-i traiasca orice ar fi. Eu n-am preferinte din asta. Nici Bobi n-are. De baiat am deja nume, la fata inca ma gandesc :)

      Ștergere