Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 21 septembrie 2016

Eu mai fac ceva, dar deocamdata e secret. Voi scrie despre noul meu proiect putin mai tarziu, in functie de evolutia faptelor. Stiu ca vorbesc acum ca idiotii aia cu as vrea sa-ti zic ceva, dar nu-ti zic, dar asta pentru ca, pe de-o parte, sunt ca un copil si nu ma pot abtine sa nu spun nimic, iar pe de alta, pentru ca spunand ceva, chiar si nimic, nerabdarea mea se astampara putin. Vreau doar intai sa vad cat de bine ma descurc. Insistentele si dusul cu zaharelul nu ma vor face nicidecum sa spun mai multe ca tin bine la secrete, ba chiar ma vor enerva, pe motive de neserioasa indiscretie.

In alta ordine de idei, dar in continuarea celor de mai jos, povesteam ca am inceput cursul de taxe si trebuie sa spun ca la ceva mai plictisitor n-am mai asistat amin, in vecii vecilor. Ieri am plecat din clasa cu un sfert de ora mai devreme ca nu mai rezistam, plictiseala ajunsese sa-mi dea un comportament spitalizant, si-apoi imi era si-un frig de nu mai puteam din cauza unui A/C care asa mi-a intrat in oase de-am tremurat toata noaptea dupa. Acestea fiind zise, colega care a promis ca-mi aduce ceva de citit, mi-a adus, m-am si apucat serios si cu toata implicarea, ea intrebandu-ma cand voi avea timp de citit acum ca am inceput iar cursurile? Nu, cred ca intrebarea mai potrivita era cand voi mai avea timp de curs acum ca m-am apucat de citit?!

12 comentarii:

  1. Spor la ce ti-ai propus. Sa se implineasca pe deplin :) Asteptam vesti de la tine/voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soon, soon, ca nu cred ca ma tine secretomania prea mult 😂.

      Ștergere
    2. Sa inteleg ca esti pe punctul de a ceda propriilor tale presiuni? :D

      Ștergere
    3. E tare greu sa fii secretos 😂

      Ștergere
  2. Na, si noi ce-ar trebui sa mai spunem? Macar tu stii despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca stiu despre ce e vorba, tr intai sa ma obisnuiesc si eu cu ideea...

      Ștergere
  3. Eu zic sa te tii tare, sa-ti formezi disciplina. Ne spui doar cand esti pregatita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine mai zici. Asa o sa fac 😎.

      Ștergere
    2. Vezi, Fran, ce ne faci? Ca deja se gandeste lumea la doua liniute! ;)

      Ștergere
  4. Atata dorm de la proiectul asta obositor ca numai acum vad ce-ati scris voi pe-aici...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si somnul poate fi un argument pentru liniute 😆

      Ștergere