Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 18 septembrie 2016

Apropo de ce mai fac, oricum vreo analiza economica, un trend global, ceva, nu am, nu mai zic azi totusi ce mai fac, ca nu ma intereseaza nici pe mine, ci ce voi face. Am fost ieri la SportChek si mi-am cumparat un hanorac gri cu Blue Jays. Nu ca as fi eu vreo fana, am fost o data la un meci din asta albastru si nici acum nu stiu ce cautam pe-acolo, dar hanoracul are capatana aia aviara simpatica, ceea ce mi se pare foarte cool. Ba si mai cool e ca-i mai larg asa cat sa ma gadile vantul pe sub el, ca l-am luat ca echipament mai gros pentru bicicleta, acum ca s-a mai racit vremea si mai ales, am doua intentii in directia aceasta: o data, pana o veni iarna, mai ales acum ca si dau frunzele in parg spre bucuria sufletului meu care viseaza tot anul toamna in culori, vreau sa ma antrenez bine pe trail pentru ca la anul o sa particip cu colega mea biciclista la ride-uri caritabile. In anii din urma ea a participat la ride-uri mari, nationale as putea sa le spun, "de la Montreal la Quebec City" a fost in vara de exemplu, dar a zis ca de la anul se linisteste si se va duce numai pe-aici pe langa casa. I-am promis clar ca ma duc si eu cu ea. Asta e una deci. A doua, care va fi chiar bonus pentru prima, este ca intentionez ca dupa ce ma mut sa ma duc la munca pe bicicleta, cu atat mai mult cu cat, nu stiu daca am mai zis, voi locui foarte aproape de job, la vreo 20 de minute de pedalat. O sa am si locker pentru bicicleta la noua casa, ceea ce e super tare, ca Bobi ma amenintase ca mi-o arunca pe geam ca n-o gasesc niciodata cand o caut si se impiedica de ea cand n-are nicio nevoie. Bobescu...hai urca-te pe cadru sa te plimb putin!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu