Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 4 august 2016


Oamenii gospodari cu banii își cumpara de vara ghete. Așa m-au învățat mulți ca se drămuieste mălaiul in Canada. Au dreptate numai ca eu n-o sa fiu niciodată ca ei la faza asta, nici dacă mi le dau de pomana. Pentru ca eu cand îmi cumpăr haine sau papuci, trebuie sa le port imediat, a doua zi ma si afișez cu ele. Nu pot sa le cumpăr si sa le pastrez in dulap juma de an. E de-ajuns numai gândul ca nu le pot purta a doua zi si-mi chiere interesul sa le cumpăr. Am fost azi la Costco cu Jenny si m-a convins sa-mi iau labele astea la urs ca erau foarte ieftine. I-am povestit ca e foarte greu pentru mine sa cumpăr ceva ce-oi purta dacă oi mai trai pana atunci si mi-a zis ca pot sa ma încalț cu ele mâine dacă vreau. Nu c-as vrea, dar trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu