Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 7 august 2016


M-am bronzat ieri de parca m-am intors din Caraibe. Ma si ustura pielea ceea ce inseamna ca am parlit-o rau pentru ca, in general, e foarte nesimtita, se innegreste imediat si nu are nevoie mare de creme de soare. Asta e primul an, de cand am venit in Canada, cand am avut pielea bronzata toata vara. Cand eram in Romania, nici nu dadea bine soarele in Mai ca si incepeam sa ma schimb la culoare si ma tinea asa pana toamna tarziu, aici, pana anul asta, pielea mea a trecut print-un proces de racire de m-am gandit c-o sa mi se schimbe pentru totdeauna si-o sa nasc copii albi. Am fost iar la Awenda ieri, atat de mult mi-a placut acolo saptamna trecuta, si-am stat ca mâţa la soare toata ziua. De data asta, singurul efort pe care l-am facut a fost sa dau din paginile unei carti cat a fost ziulica de lunga. De doua ori m-am trezit numai cand am facut doua bai si m-au izbit valurile in toate partile de mi-a sunat apa in cap. Saptamna trecuta lacul ne-a primit cu drag, ieri era nervos rau, si avea mana grea ca ne plasnea cate-un val urias de ne scotea ametiti la mal pe toti deodata. In rest, singurul actor grabit in acel decor dulce lenes era timpul...

...Primul oras care ne-a iesit in fata la intoarcere a fost, ca si data trecuta, Midland. Ne-am oprit din nou la Boathouse sa mancam. Restaurantul-barca tras la botul lacului are mancare buna si e singurul ochi deschis al orasului care pare ca-si doarme somnul de veci. E o liniste pe strazi de auzi cum iti cade nisipul din chiloti. Fara a avea vreo pretentie turistica are totusi personalitate, sau macar frumusetea lui, prin picturile murale impanzite peste tot. Sunt multe si vechi, create de artistul Fred Lenz. Nu sunt obiective turistice in sine zic eu, si nici vreun interes major nu cred ca ridica avand in vedere ca picturile murale prezinta istoria orasului Midland care nu intereseaza pe nimeni. Dar daca treci intamplator prin oras, sa innoptezi sau doar pentru un popas la o bere pe Georgian Bay, o sa le observi sigur, si cu siguranta, o sa le apreciezi frumusetea.
Am stricat muralul :))). Portiune a Brebeuf Lighthouse, pe care o puteti observa mai pe larg in poza din top. Ceea ce e interesant e ca fereastra din varful farului e reala, incadrata perfect de pictura. Acolo am parcat noi gratis si ieri, si data trecuta...
Runner of the Woods, fresca istorica despre traditionalii comercianti de blanuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu