Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 3 august 2016

De vreo doua zile sunt pe regim de austeritate. Mananc numai rosii, ceapa si alte prostii din astea neapetisante pentru ca m-am ingrasat ca o vacuţă nu stiu de ce. Zic vacuţă si nu vacă doar pentru ca fac parte dintr-o rasă mai pitică. Si punandu-mi eu acum la pachet o salata cruda si plictisitoare, aveam in cap coastele savuroase marinate in sos picant pe care le-am halit in weekend la Ribfest in Scarborough, eveniment cultural dedicat porcilor...
sos picant pe care l-am stins c-o bere rece...
dar din imbarligatura asta numita Funnel Cake, cu gust bun de gogoasa si foarte populara in Canada la festivaluri culinare, doar am furat putin pentru ca deja ma ciupea constiinta de burta plina ca m-am ingrasat ca vacuţa nu stiu de ce... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu