Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 17 august 2016

Cum problemele mele de sanatate nu sunt elucidate, inca nu stiu ce-am patit asa deodata, sunt macar fericita ca acum pot da din taste ca in halul ala de neputinta am fost. Nu aveam puterea nici sa-mi apas degetele pe-o tastatura, nici sa capsez doua foi, aproape ca scapam capsatorul din mana. O sa povestesc data viitoare prin ce chinuri inumane am trecut saptamana trecuta. Atat de rau mi-a fost ca aveam doar flash-uri de cateva minute in care ma simteam normal, in rest n-am fost niciodata in halul ala. Acum, sper sa scap cat mai repede si de acest oftat prelung care ma apuca o data la cateva minute ca nu mai pot inghiti atata aer in gol, desi e clar ca o respiratie normala nu-mi mai este suficienta. Experienta mea de suferinda a fost, pe alocuri, si foarte amuzanta, dar mai bine vorbesc despre asta, desi nu-i neaparat, pe masura ce o sa am si-un diagnostic sau macar dupa ce-o sa-mi treaca ca acum inca mai atarn in cateva piuneze.

...Pana una, alta, am inceput sa ne uitam dupa locuinte de cumparat. N-am inceput de mult, si nici n-am vazut foarte multe din cauza starii mele legumicole, dar cea mai grea parte este tocmai asta, gasitul, ca de cautat e fun. Sa nu fie nici prea departe de Toronto, sa nu depaseasca nici bugetul nostru de cca $450,000, ceea ce iarasi e greu, dar noi suntem first home buyers si nu ne permitem sa ne inhamam la mai mult. Banca ne dadea mai mult credit ca salariile noastre depasesc venitul mediu pe familie in Canada, dar noi am refuzat pentru ca nu vrem ca achizitionarea casei sa ne afecteze stilul de viata foarte mult. Initial cerusem doar $350,000, iar schimbul de replici intre noi si banca era ceva de genul: doar atat, ce va luati voi de banii astia, sigur nu vreti mai mult? Sigur, sigur. Asta dupa ce ne-a intrebat care e casa visurilor noastre, iar Bobi in stilul lui asasin a raspuns, conteaza?!? O sa va povestesc ce am gasit in Toronto de $350,000, dar nu acum ca ma apuca si plansul asa inainte de lucru si deja ar fi prea mult pentru toata lumea.

5 comentarii:

  1. Da , Toronto este o zona over priced ... nu prea merita casa acolo ... dar sunt atatea zone faine pe langa . Tot nu ai rezolvat cu carnetul ....asta ar fi fost de ajutor . O spundin experienta , pana sa il am eram legata e maini si de picioare .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai fost sa-l dau dupa ce l-am picat. Mi-am bagat picioarele ca si-asa nu mi-a trebuit. Acum va trebui sa ma duc din nou. Carnetul asta mi-a f* creierii in cap. Pare amuzant, dar asta e fost cel mai greu lucru cu care m-am confruntat in Canada :))))). Dar asta e ultima mea grija acum. In orice conditii nu vreau sa ma indepartez de Toronto foarte mult oricum.

      Ștergere
    2. Suntem diferiti :) noi nu ne-am apropia de el :) ( cu domiciliu :)

      Ștergere
    3. Nici eu nu ma apropii, dar pentru ca nu-mi permit, ca de-ar fi dupa mine m-as muta in buricul lui. Piata imobiliara in orasul asta insa e prea de tot. Femeia aia de la banca care s-a ocupat cu dosarul nostru ne-a zis ca amandoi avem job-uri bune si, intr-adevar, salariul nostru pe familie este peste medie, si cu toate acestea nu ne putem apropia de casele de aici. Oricum, o sa scriu acush un art. despre cat de greu cred eu ca ne va fi sa ne gasim casa si de ce.

      Ștergere
  2. Noi nu ne-am spropia pentru ca nu imi place aglomeratia, traficul ... la pret nu ne-am ganfit niciodata . O viata in Bucuresti mi-a ajuns :) . Ca familie cu copii vrei alte coordonate 😊

    RăspundețiȘtergere