Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 17 iulie 2016

Pe princicpiul unde faci Revelionul, eu cred ca ma duc o saptamana in Romania sa-i vad pe-ai mei. Eram la un bar intr-o seara cu Bobescu si ne gandeam, din putzul unei beri, sa ne ducem undeva de Craciun. Dupa ce am analizat si eliminat totodata diverse optiuni, am ajuns la concluzia ca ne putem duce in Romania, optiune cu care, desi si el initial de acord, a analizat-o mai bine si a eliminat-o totodata dupa cinci minute. Eu inca o analizez...

4 comentarii:

  1. Iarna in Romania ? Drumuri inzapezite , frig ... m-as gandi de 2 ori ... Acolo e fain vara ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nu stiu inca daca ma duc sau nu. Dc va exista posibilitatea de reintregire completa a familiei, atunci ma duc sigur, reintregirea insa e depcamdata probabila, dar nu certa decat partial si de aia inca ma gandesc. Daca nu se va putea completa, atunci o aman pentru cand se va putea. Ne este cam greu sa ne sincronizam. Depinde mai mult de availabilitatea familiei mele, mai putin de vremea din Romania, desi recunosc ca nu m-am prea gandit la aspectul asta. Dar pana la urma poate ma duc sa-mi vad familia partial. Daca nu, ma duc in Cuba sa stau cu cracii la soare. Vad eu. Sanatosi sa fim!!!

      Ștergere
  2. Cuba suna fain :) ma duc la sfarsitul lunii ... mojito , soare , plaja si ocean 😊 plus nepoata-mea .... nu stiu de va iesi din ecuatia asta :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos, dar decizia de a ma duce in Ro e 90% luata deja. Dc aveam pasaportul la mine imi luam bilet acum :)

      Ștergere