Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 3 iulie 2016

Ii spuneam unui prieten cu care am iesit azi la plimbare ca eu nu voi suferi niciodata de lipsa prietenilor. Nu ca as avea prea multi, ci pentru ca mie imi place cel mai mult compania mea. Nu ma plictisesc niciodata singura, dimpotriva...Stiu sa-mi tin de urat, vorbesc si singura prin casa, sunt prietena mea imaginara. Chestia asta imi ofera o independenta emotionala care ma ajuta sa fiu eu cea care isi selecteaza prietenii. Bineinteles cu acceptul lor. Aici in Canada, unii se plang ca nu mai sunt atat de inconjurati de prieteni asa cum erau acasa, eu, din motivele explicate mai sus, nu eram incojurata de prieteni nici acasa. Aveam cativa, cativa fiind un cuvant umflat. Dar lasand asta la o parte, unii din disperarea de-a se face frati cu romanii ajung sa se aciueze nu numai pe langa cine se potriveste, ci si pe langa cine se nimereste, caci oferta disponibila nu e atat de mare ca dincolo. Eu cum insa, din motivele explicate mai sus, nu fac niciodata parte din oferta, pun problema invers: daca in Romania nu m-as fi imprietenit cu tine in vecii vecilor, nici aici nu o voi face. Amin.

3 comentarii:

  1. Nu trebuie sa fim prieteni doar daca vorbim aceeasi limba ... O lectie pe care cu cat o inveti mai repede cu atat mai bine . Esti norocos cand ai prieteni adevarati dar si mai norocos cand ai o familie de calitate . Familia este cea pe care te bazezi .

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Aiurica, tu nu poti sa fii prietenul meu. Tu esti fanul meu, VIP level ;).

      Ștergere