Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 24 iulie 2016

Faţa asta spartă nu o am de la bere, ci după ce-am mers azi peste 25,000 de paşi prin Toronto... 
Am plecat de la Rosedale...ma rog, am plecat de acasa, dar la Rosedale a fost punctul de intalnire cu amicii, si am ajuns la Don Valley Brick Works, o fosta fabrica de caramizi, azi un mare centru cultural (din punctul canadienilor de vedere), despre care si National Geographic Traveler a zis ca e foarte tare...
Lasand cultura la o parte ca nu ne intereseaza, ne-am suit apoi la pas pana la belvedere, printre balariile orasului meu drag..."Ne-am suit" e o forma mai inflorita de-a zice ca am mers pana departe pe jos, ca n-avem noi relief cu care sa ne laudam ca-l escaladam...
Dar ne place sa-l exploram, caci vedeti in departare CN Tower? Nu eram deci prea departe de centrul orasului, dar ajunsesem deja in parcul Evergreen, un terminal geoturistic, pe care numai azi l-am descoperit...De-acolo de sus, abia mi-am stapanit impulsul de-a striga cat de bine-mi era!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu