Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 9 iulie 2016

De sase ani de zile de cand tin blogul acesta, am trecut, ca-n viata prin toate cele, am spus si vrute, si nevrute, am vorbit si frumos, am si injurat, m-am contrazis, m-am facut si sa rad, m-am facut si de ras, poate nu m-am tinut de cuvant, cand mi-am dat cu parerea bine, cand mai prost, cand foarte prost, ca eu nu gandesc cand scriu, ganditi-va cum as scrie daca as gandi, de aceea, recunosc ca nici pana in ziua de azi nu am reusit sa inteleg ce-i face pe unii sa ma dusmanesca doar pe baza a ceea ce mazgalesc eu aici. Nu ca mi-ar pasa, de aia nu mai pot eu, dar e un studiu de caz. (In ultima vreme n-am mai prea avut reactii, se intampla mai mult cu ani in urma, dar mi-am adus aminte. Acum oricum am inchis complet sectiunea Anonim, daca ai ceva sa-mi spui si nu mai poti, semneaza-te, daca nu, tine-n tine pana plesnesti. No offense pentru anonimii buni). Revenind, va dati seama ce bolnavi mintal trebuie sa fie? Prostia este boala mintala. Eu cand citesc bloguri, le citesc numai pe cele cu scriitura buna, nu rafinata, ci cu talent, si la tehnica, si la opinie, pe cel care il scrie il indragesc, la modul virtual, indiferent de ce scrie, sau, dimpotriva, persoana nu-mi trezeste prea mult interesul indiferent de ce scrie. E un soi de chimie care trece dincolo de ecranul calculatorului sau al telefonului. Si-apoi cititul unui blog e-o optiune, nu o obligatie.
Acum nu prea mai am nici eu timp de citit tot, si nici ei se pare, ca nu prea mai scriu, dar citeam inainte niste tipi din Romania, foarte inteligenti, cu un limbaj insa destul de agresiv raportat la standarde, dar care pe mine, indiferent daca eram sau nu de acord cu ei, indiferent daca prin opiniile lor si limbajul direct ma ofensau de mama, ma amuzau teribil. Eu nu las niciodata comentarii pe bloguri, rar am facut-o cu unii oameni cunoscuti personal, dar nu as fi comentat niciodata pe blogul baietilor alora doar ca sa ma bag in seama, cu atat mai putin sa ii injur pentru ceea ce ziceau. Si asta pentru ca am o parere foarte clara vizavi de datul cu parerea. Cuvintele "ii dor" doar pe cei prea prosti ca sa suporte adevarul. Daca cuvintele nu ar fi adevarate, de ce te-ar enerva? Poti sa te duci la politie, sau si mai bine, sa te razi. Dar, asa-i, prostul nu rade, prostul se enerveaza, si-aici incep eu sa rad. Pe de alta parte, si aici ma blochez complet, daca cuvintele sunt adevarate, care e problema? De ce te-ar scoate din mintile tale inguste niste cuvinte care sunt adevarate? E bine sa te scoata din minti, dar nu cuvintele, cu atat mai putin cel care le rosteste, ci situatia pe care cuvintele o descriu. Stiti ca-i vorba aia, cuvintele dor mai tare...Asta e o prostie. Cuvintele nu dor niciodata. Ce rahat, ati vazut vreodata vreun prost prapadindu-se de durere? Daca nici pe ei nu-i dor inseamna ca nu dor in general. Faptele sunt cele care ranesc si ucid, cuvintele niciodata. Daca eu vreau sa zic in gura mare, ca sa-i vad pe toti prostii cum se enerveaza, ca Romania e o tara de rahat, pentru ca asa este, fara ca eu s-o fi agresat "fizic" vreodata, in care nu m-as mai intoarce nici sa ma ingropi, are careva problema cu asta, esti de la primarie si n-ai cui iti vinde locurile de veci? Hai sictir! Eu scriu ce am eu chef. Iti covine bine, nu, si mai bine! Pe blogul asta eu nu scriu pentru tine. Si daca ultimul cititor o sa plece si-o sa stinga becul, eu o sa scriu pe intuneric! Hai pa!

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cateodata :)), mult, mult mai rar decat inainte, dar inca nu s-au linistit complet. Partea care ma amuza pe mine cel mai tare, motiv pentru care nu vreau sa le mai public comentariile este ca ei nu-si dau cu parerea vizavi de ce scriu eu, ca nu m-ar deranja cu nimic sa ma contrazica cineva, chiar nu am nicio problema cu asta, dar ei doar ma injura, fara sa ma cunoasca de undeva. Exemplu: pusesem o poza cu picioarele paroase ale lui Bobi cand ne-am intors Bahamas, ca asa e el, mai paros, si bineinteles ca un prost mi-a zis sa ma epilez, apoi, imi zic ca sunt urata :))), cacaturi din astea (daca sunt urata ce, innoptezi cu mine in casa???). Oligofrenul ala de Aiurica de umbla berbunca pe toate blogurile n-are rost sa fie bagat in seama, ala chiar nu conteaza...Nu mai am atat de multe reactii de genul acesta, thanks God, si-apoi am mai crescut si eu, n-as mai sta la discutie cu toti ciumpalacii pe internet, cum faceam cand eram mai mica. La inceput imi cantau toti prohodul care mai de care, dar vorba aia cainii latra, ursul trece. De fapt, ursul e departe acum, dar ei tot de-acolo latra.

      Ștergere
    2. Vera, sorry, ca mi-am adus aminte, vorba era, cainii latra, ursul trece, se mai opreste din cand in cand sa le dea si lor la m***. Asta e din hip-hop ;).

      Ștergere
  2. Eu chiar ma gandeam o data citind una din postarile tale, ca trebuie sai ai multi nebuni care sa iti trimita comentarii aiurea. Personaje care incearca sa te convinga ca de fapt nu e asa cum zici, care, in general, nu inteleg ca fiecare isi gaseste propriul drum spre multumire, sa nu zic fericire. Nu zic mai mult, dar ma bucur ca nu pui comentariile aiurea ca eu le-as citi oricum si mie mi-ar parea rau. Mi-ar parea rau ca nu exista respectul fata de o alta persoana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le mai public pentru ca am observat de-a lungul timpului ca e singura modalitate sa-i trimit acasa. Ca altfel sunt ca raia. Daca le public unul, dupa aia nu se mai opresc. Asa s-a intamplat cu toti. Un exemplu foarte recent e Aiurica asta, care fie vorba intre noi, primul lucru pe care-l face dimineata cand se trezeste e sa-mi deschida blogul. Nu e o judecata, e un fapt. E cel mai mare fan al meu. Si e foarte patriot. Daca zic ceva de Ronania sare de cur in sus doi metri. Vai de capul lui. Intr-o vreme imi trimitea comentarii monosilabice la orice, pana cand am inceput sa i le sterg fara ca macar sa i le citesc. Imi vin pe email si cand vad ca sunt de la el, nici nu ma obosesc sa le deschid, le sterg direct. O vreme nu mi-a mai trimis nimic. Pana recent cand i-am si dat drumul la unul si iar a crezut ca are vreun drept pe-aici.

      Inainte ma afectau comentariile de genul asta foarte mult :)). Cu exceptia catorva, le cam publicam pe toate, raspundeam la toate, acum n-as mai face asa ceva nici daca m-ai plati. Cand primesc comentarii din alea cu "Uratica mai esti, maica!!!" nici de ras nu mai rad, imi dau ochii peste cap si-i dau delete.

      Ștergere