Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 19 iulie 2016

In momentul acesta nu ma simt prea bine, am o indispozitie care imi obstructioneaza cursivitatea, motiv pentru care ies asa o tzar la poarta, dar n-am de gand sa ma plimb prea departe prin colbul asta de pe blog. Zic numai cu bucurie ca macar stiu unde o sa fac Revelionul. Mi-am luat bilet sa ma duc sa-mi vad familionul, motiv pentru care azi m-am simtit toata ziua ca inainte de vacanta (!). Nu mai sunt decat 6 luni. Am reusit totodata sa pun la cale si o reuniune cu fostii mei colegi de liceu si am fost fericita ca s-au aratat bucurosi sa ne vedem. Ei fac reuniuni din acestea ori de cate ori se nimeresc cel putin doi in oras si au chef de iesit la bere, asa ca abia am asteptat sa le zic c-ajung si eu pe-acolo si-i convoc la adunare, de unde in ultimii ani, cu parere de rau in privinta asta, eu am cam lipsit. Dar m-am bifat si eu prezent de fiecare data cand s-au mai intalnit, cu Like-uri, ca avem grupul nostru pe Facebook, macar e bun si Fb asta la ceva. Fiind destui plecati care-si-ncotro, e locul nostru de rendezvous.
Iata o poza cu ei din liceu facuta dupa interpretarea unei piese de teatru de I.L. Caragiale, Five O'Clock, piesa dupa care, diriginta noastra, prezenta si ea in poza, i-a sugerat maica-mii s-o iau pe calea teatrului ca nu de ici, de colo mi se trage mie. Prima data cand am fost bagata in seama intr-o pieasa de teatru aveam 8 ani si am fost un urs. Dar nu vreau sa cad acum in patima traitorilor din vesnicele pomeniri ale trecutului. Trecutul nu exista decat in poze, prezentul insa se traieste, nu se priveste! ;)

Nu tin neaparat sa ma recunoasca lumea :)))

4 comentarii:

  1. Ti-ai convins omu sa bata drumul catre patria muma ? 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu. Ma duc singura :)))). A zis sa ma duc cu Domnul mai bine ca el sta aici si devine Legendar (asta e un joc).

      Ștergere
  2. Fran, tu esti cea in rochia rosie? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sonia, nici eu nu mai stiu. M-au mai intrebat niste prieteni si cica, nu foarte convinsi, dar prin eliminare, au ajuns la aceeasi concluzie. Nu e de mirare ca nu ma recunoasteti usor. Am intinerit mult in 15 ani :)))

      Ștergere