Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 5 iulie 2016

Cand eram studenti, Bobescu mi-a cumparat un inel din banii de bursa. Si-a pus toata agoniseala pe mana mea ca sa zic asa dragut ca sa nu zic de fapt ca a cheltuit-o pe curul meu pretios. Si eu cand l-am cunoscut am adunat bani la ciorapii rupti ca sa-i cumpar un ceas de la Carrefour. Sa faci un cadou inainte era o treaba care te emotiona pana la lacrimi! Aveai bucurii la ce-ti lua celalalt si chiar daca era doar un cacat tot te mandreai c-a avut bani sa ti-l cumpere. Azi insa cadourile mi se par un cacat inutil care ma deprima. A fost ziua lui Bobescu, inca mai e, si nu am stiut ce sa-i cumpar pentru ca nu are nevoi pe care sa i le satisfac eu in mod special de ziua lui mai mult decat si le poate satisface el cand are chef. Dar cu atat mai mult cu cat ne tinem banii la comun si e ca si cum ii cumpar cadou din banii lui. Deci, concluzia mea este ca cadourile sunt importante atunci cand esti rupt in cur si n-ai bani sa-ti cumperi singur nici paiul de la suc.

2 comentarii:

  1. Sunt si daruri pentru care nu ai nevoie de bani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce funny e viata asta. Cand n-ai un chior in buzunar e important sa cumperi cadouri, cand ai chiorul ala, nu mai conteaza :)). In concluzie, cei mai materialisti oameni sunt cei rupti in cur.

      Ștergere