Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 26 iulie 2016


3 in 1
Acesta este noul meu ineluţ drăguţ cu trei pietre schimbatoare. Mecanismul de schimbare a pietrei e unul foarte ingenios si simplu, dar greu de explicat. O piatra e de howlite si alta de larvikite, nu stiu exact care si respectiv care. Doar aia galbena stiu sigur ca e din brass, material la care am inceput eu mai nou sa am bucurii, mai ales ca nu-mi da alergie, pielea mea simtitoare umplandu-se de bube daca o ating cu altceva decat aur sau argint. Nu e nicio gluma, as fi foarte buna la vama pe post de scanner de metale. Brass-ul, pe care l-am descoperit aici in Canada, imi place ca arata ca un aur murdar, mai hippi asa, eu nefiind prea mare amatoare de aur galben. Brass-ul cred ca e bronz sau alama. Chiar duminica m-am contrazis cu un prieten pe tema asta si google translate ca sa ne impace pe amandoi ne-a zis ca amandoi avem dreptate. Nu mai pun poze, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca merge belea in combinatie cu piele maro, asa cum belea merge argintul in bijuteriile din piele neagra ;)

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, de aia le-am si pus in ordine cand l-am pozat :). Mai era unul care avea pietrele alba, neagra si galbena, dar asta mi-a placut mai mult.

      Ștergere