Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 16 iunie 2016

Weekendul trecut am iesit cu bicicleta pe trail si sambata, si duminica. Si-am iesit si-acum pe seara dupa job, ca-i tare fain afara. Intamplator, chiar citisem recent cum ca viata sedentara este de fapt preferabila sportului in aer liber. In Bucuresti, bineinteles, nu in alta parte. Inclusiv in parcuri (care parcuri???), iei in nas atatea gaze imputite de esapament ca mai bine stai acasa. Repet, nu eu am scris asta, eu doar am citit. Eu zic doar in paranteza, ca sa nu le stric prea tare ziua celor care ma urasc prea tare 😙, ca am stat pe-acolo vreo opt ani si nu m-am plimbat niciodata cu bicicleta, nici fara, pe vreo poteca macar ca n-aveam niciuna pe-aproape. Cel mai aproape era un parc pe la Moghioros, dar care avea mai multi cacati de maidanezi decat iarba verde. Acum nu stiu cum o mai fi, probabil de cand am plecat eu s-o fi umplut de parcuri, nu te mai halesc cainii, ci te ciugulesc pasarelele, asa ca decat sa vorbesc despre lucruri pe care nu le stiu, mai bine vorbesc despre cele pe care le stiu.
Taylor Creek Trail. Asa arata un parc, unul dintre ele! Este in plin centru urban, si-i plin de biciclisti si de alti cetateni care cauta pasarile de oua si-si intind gaturile dupa iepuri salbatici care manca flori de camp. Nu ma pricep la muzica, dar am invatat azi cum sa-mi mut urechea de la un sunet la altul, asa cum iti muti privirea de la un obiectiv la altul, ca sa ascult cat mai mult din compozitia auditiva a serii in gradina orasului. Nu am pedalat agresiv, mai degraba as zice ca am mers pe ea la pas, ca incepusem sa simt si mirosul florilor de salcii, caci seara e mai pregnant, asa cum pentru fotografi lumina serii e mai buna. Asa am dat de-un Fitness Trail (vezi poza de mai sus), nu stiu ce-i ala, dar revin cu detalii, ca maine seara am de gand sa-i caut capatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu