Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 19 iunie 2016

Vedeti aceasta planta? Am studiat-o ieri jumatate de ora si-am pozat-o pe toate partile ca sa-mi dau seama daca e, desi nu cred ca e, dar seamana bine, cu "hawthorns", caci "gardul lor viu arata ca o capela", ca-n poza mea. In Search of Lost Time, Marcel Proust descrie pe indeletele a o suta de pagini, cum numai el atat de "nemilos" o face, experienta emotionala la vederea florilor de paducel, "in holiday attire". Nu stiam ce-s "hawthorns" cand am citit prima data si am cautat pe internet si traducerea cuvantului, si cum arata florile alea de le migalea el ca pe cine stie ce. Ca stai si te uiti la buruiana asta si zici: "really?!". Dar uitatura asta in gol este pentru mediocri, pentru ca ceea ce vrea el sa trasmita, sau cel putin ce mi-a transmis mie prin acesta secventa aproape la fel de celebra cu cea a inmuierii madelenei in ceai, este deschiderea tuturor simturilor catre tot ce ma inconjoara ca pe singurul mod de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu