Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 16 iunie 2016

Uite-l pe Ohid! Kenrick Ohid. Cel mai tare prof din toate timpurile. Omul asta ma tine inspirata 3 ore incontinuu dupa ce alte 8 muncesc, la un curs de contabilitate, ca nu-i ca si cum ar fi de science fiction, si nu pleaca unul de la ora lui mai prost decat a intrat. Are o iscusinta pedagogica cum eu asa ceva n-am mai vazut, nici macar n-am auzit. Singurul dezavantaj la orele cu el e ca da dependenta. Stiind ca preda atat de clar, si-atat de practic, caci cu el cartile devin anexe, n-am chiulit niciodata, ca niciodata la alt curs, nu ca nu mi-ar fi dat oboseala prin cap, dar o ora cu el e cat un weekend de invatat singura acasa. Fara rezultate similare. Asa ca experienta m-a invatat sa aleg calea usoara. Cei ca el sunt rari. Unul la 20 de ani de scoala. Preda cursuri de finante la George Brown si e vice-presedinte la TD. Si ca sa-l citez, "intrebarea pe care urmeaza sa mi-o puna Francesca acum", ca m-a luat la ochi, si nu ca ma laud, chiar daca asta fac, dar intotdeauna am zis ca-s prea buna la materia asta, este cum mai iau eu un curs cu el? Le-am luat pe toate asa ca n-as putea altfel decat sa le repet. Dar cum este imposibil sa pic examenul dupa ce m-am prezentat la ora lui, singura posibilitate este sa-l pic pe asta intentionat ca sa-l mai iau o data.🙃

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu